21.09.2021 / 13:15
StoryEditor

Stokrotka chce zaskoczyć swoich klientów

Obecnie e-sklep Stokrotki oferuje zakupy z dowozem do domów klientów w 21 miastach w Polsce (Stokrotka)
Intensywnie pracujemy jest udostępnieniem naszym klientom mobilnej aplikacji zakupowej. Jesteśmy na finiszu tego projektu. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, będzie ona dostępna już jesienią tego roku – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu w Stokrotce.

To będzie pierwsza tego typu aplikacja Stokrotki. – Wierzymy, że poprzez nią i to co będzie oferowała pozytywnie zaskoczymy naszych klientów – zaznacza Mirosław Wawryszczu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 14:40
StoryEditor
Tabliczka czekolady z kremem pistacjowym za kilkaset złotych? Social media wykreowały nowy trend, klienci stoją w kolejkach

TikTok i Instagram wzbudziły duże zapotrzebowanie na specyficzny rodzaj czekolady - cena za jedną tabliczkę dochodzi do 15 euro w sklepie, na e-bayu można ją odsprzedać nawet za kilkaset euro. Producenci nie nadążąją z dostarczaniem konkretnego składnika, żeby móc zrealizować wszystkie zamówienia.

Żadne słodycze nie są obecnie tak wysoko na topie, jak czekolada z Dubaju (Dubai Chocolate). Konkretnie chodzi tabliczkę czekolady, wypełnioną kremem pistacjowym - ale o chrupk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 15:36
StoryEditor
Sanepid wykrył bakterie coli w wodzie. Producent zaprzecza a zaniepokojonym zaleca jej przegotowanie
Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Rzeszowie wydał pilny komunikat o wykryciu bakterii z grupy coli oraz pseudomonas aeruginosa w wodzie źródlanej ”Alfred” (fot. Shutterstock)

Państwowy oraz pseudomonas aeruginosa w wodzie źródlanej "Alfred", której producentem jest firma Chmielnik Zdrój. W wyniku przeprowadzonych przez Sanepid badań, woda zarówno gazowana, jak i niegazowana okazała się zanieczyszczona, co stanowi zagrożenie dla zdrowia konsumentów.

Sanepid poinformował o wycofaniu dwóch partii wody z rynku. Pierwsza z nich to woda źródlana niegazowana, której numer partii to 04.02.25, a data produkcji to 4 listopada 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 13:50