09.06.2021 / 15:13
StoryEditor

Stacje Shell w Polsce to coraz częściej wielofunkcyjne obiekty usługowe [TYLKO U NAS]

Pandemia mocno wpłynęła na funkcjonowanie stacji paliw w Polsce. Sieć Shell dostosowuje funkcjonowanie swoich placówek do zmiennej rzeczywistości. Rozwijane są usługi kurierskie, wdrażane nowe rozwiązania technologiczne, pojawiają się nowe usługi dla konsumentów. Szybko rośnie oferta gastronomiczna. Nadchodzące wakacje będą dla sieci Shell okresem wytężonej pracy, ale też okazją do rozwoju.

Pandemia w oczywisty sposób wpłynęła na funkcjonowanie stacji paliw. W sieci Shel w tym okresie wprowadzono szereg rozwiązań, z których wcześniej nie korzystano. Niektóre przest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 08:10
StoryEditor
Sprzedaż internetowa w Polsce z mocnym wzrostem. Pomogły w tym zwiększone e-zakupy żywności i napojów
Na zdj. kurier Frisco (mat. prasowe/zdjęcie ilustracyjne)

W styczniu br. Polacy wydali na zakupy internetowe o 9,4 proc. więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, wynika z najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego. Na taki wynik wpływ miały przede wszystkim zwiększone e-zakupy żywności i napojów (+43,6 proc. r/r), odzieży i obuwia (+14,8 proc. r/r), mebli i sprzętu RTV/AGD (+9,5 proc. r/r) oraz farmaceutyków, kosmetyków i sprzętu ortopedycznego (+6,6 proc. r/r). Natomiast spadek sprzedaży odnotowały książki i prasa (-31,4 proc. r/r).

Decyzje Polaków o zakupach internetowych przełożyły się na wyższy w ujęciu rocznym udział e-sprzedaży w styczniowej sprzedaży detalicznej, który wyniósł 9,1 proc. (rok temu był...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 08:43
StoryEditor
Czekolada z anielskim włosiem to nowy HIT! Tabliczka wypełniona jest kremem pistacjowym, malinami i turecką watą cukrową. Czy można ją kupić w Polsce?
Czekolada Angel Hair (fot. za: TikTok/@jossaolivia)

Ledwo co do sklepów w Polsce trafiła dubajska czekolada, której popularność rozpoczęła się w internecie, a już wyrasta jej konkurent. Mowa o czekoladzie Angel Hair, która jest połączeniem różowej czekolady z nietypowym, pistacjowym nadzieniem, z wyglądu przypominającym włosy czy watę cukrową, a smakującym jak chałwa.

Czekolada Angel Hair to produkt cukierniczy, który w ostatnim czasie zdobył ogromną popularność w mediach społecznościowych, zwłaszcza na TikToku. Ta luksusowa czekola...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 05:00