01.02.2017 / 07:00
StoryEditor

Specjał inwestuje w kompetencje pracowników

()
GK Specjał rozszerza i udoskonala swój program szkoleń dla pracowników. Kompetencje „miękkie” są w koncernie cenione na równi z wiedzą i umiejętnościami czysto profesjonalnymi.90% pracowników korzysta z firmowej platformy e-learningowej Uniwersytet Przedsiębiorczości

Dbałość o podnoszenie kwalifikacji kadry pracowniczej jest w dzisiejszych czasach niekwestionowanym warunkiem utrzymania przewagi konkurencyjnej. Pozycja pracowników na rynku pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 11:15
StoryEditor
Dino przekroczyło granicę 2500 sklepów! Co przyniesie druga połowa roku?
W pierwszym półroczu br. sieć Dino otworzyła prawie 100 nowych sklepów (fot. Wiadomości Handlowe/Konrad Kaszuba)
Dino pochwaliło się, że w okresie od stycznia do czerwca br. uruchomiło 98 nowych sklepów. To oznacza, że na półmetku roku stan posiadania sieci przekroczył 2,5 tys. placówek. Jakie będzie tempo rozwoju Dino w kolejnych miesiącach?

Na koniec czerwca 2024 r. sieć Dino liczyła 2504 sklepy, podczas gdy rok wcześniej obejmowała 2272 markety. Łączna powierzchnia sal sprzedaży marketów Dino wyniosła z kolei 98...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2024 / 12:35
StoryEditor
Prawo, które może "zabić" kasy samoobsługowe? W Biedronce czy Lidlu podobne przepisy mogłyby spowodować katastrofę
Kasa samoobsługowa w Biedronce (mat. prasowe)
Gdyby w Polsce zaczęły obowiązywać przepisy podobne do tych, jakie proceduje senat stanowy w Kalifornii, model operacyjny rozwijany obecnie m.in. przez sieci Biedronka i Lidl, polegający na przekierowaniu dużej części klientów do kas samoobsługowych, by odciążyć personel sklepów i usprawnić obsługę kasową, uległby poważnemu zakłóceniu. Niektóre sieci mogłyby całkowicie wycofać się z tej technologii.

Wielkie sieci handlowe, na czele z Biedronką i Lidlem, coraz śmielej wprowadzają do sklepów kasy samoobsługowe. Klienci je polubili, a z punktu widzenia detalistów oznaczają on...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. lipiec 2024 05:36