21.04.2022 / 14:10
StoryEditor

Sięgnij po nowe "Wiadomości Handlowe"! W środku wywiad z nowym CEO Netto Polska, tematem numeru handel w metawersum

Do dystrybucji trafił właśnie drugi numer odmienionego przez nas w tym roku magazynu "Wiadomości Handlowe". Zachęcamy do zapoznania się z jego zawartością i życzymy przyjemnej lektury!

W nr 2/2022 "Wiadomości Handlowych" poruszyliśmy m.in. następujące tematy:

- Rosyjska wojna w Ukrainie i jej konsekwencje dla globalnego rynku żywności. Temat przeanalizował Łukasz Rawa. Dodatkowo polecamy wywiad przeprowadzony przez Irinę Nowochatko-Kowalczyk z Natalią Azjukowską z ukraińskiej sieci handlowej Varus o tym, jak działania wojenne wpłynęły na prowadzenie biznesu w Ukrainie i przewartościowały priorytety

- Tematem numeru jest handel w metawersum. Sen o metawersum błyskawicznie zawładnął umysłami biznesmenów, menedżerów i inwestorów z całego świata, jednak nikt właściwie nie wie, jak ta idea będzie wyglądała w praktyce. Pomimo tego Paweł Jachowski spróbował wytłumaczyć, co może czekać branżę handlową w najbliższych latach

- Wywiad numeru przeprowadziliśmy z Hugo Mesquitą, świeżo upieczonym CEO sieci Netto Polska, dawniej przez wiele lat związanym z Biedronką. To pierwszy wywiad, którego menedżer udzielił mediom od czasu dołączenia do Netto - tym bardziej zachęcamy do zapoznania się z zawartymi w nim przemyśleniami i ujawnionymi planami rozwoju Netto. Z Hugo Mesquitą rozmawiali Paweł Jachowski i Łukasz Stępniak. Uwaga, Czytelnicy portalu wiadomoscihandlowe.pl mogą przeczytać wywiad również po kliknięciu w niniejszy link.

- Do Polski wchodzi sieć DM Drogerie Markt. To największy na rynku niemieckim konkurent dobrze nam znanego Rossmanna. Katarzyna Bochner-Boguta sprawdziła, czy mamy do czynienia z wejściem smoka, czy może jednak... smoczka

- Łukasz Stępniak i Konrad Kaszuba porozmawiali z założycielami polskiego start-upu Fyrtel, którzy deklarują, że nie wierzą w q-commerce. A w co wierzą? O tym przeczytać można w naszym wywiadzie.

- O konceptach typu "sklep w sklepie" napisał Michał Kokoszkiewicz. Z lektury artykułu dowiecie się, które tego typu mariaże mają szansę na powodzenie, a które niekoniecznie - i co będzie czynnikiem o tym decydującym.

- Produkty dostępne w Żabce stały się obiektem pożądania dla dzieci i młodzieży. Jak to się stało, że największa sieć convenience w Polsce zdobyła rzesze młodych wyznawców? Odpowiedź znaleźć można w artykule Magdy Głowackiej

- Fanom oraz antyfanom zakazu handlu w niedziele i podatku od sprzedaży detalicznej polecamy wywiad z byłą wiceminister finansów Izabelą Leszczyną (PO), która zdradziła Pawłowi Jachowskiemu, które rozwiązania z wprowadzonych przez PiS i mających wpływ na branżę handlową pozostałyby z nami na dłużej, a które zostałyby zlikwidowane, gdyby dzisiejsza opozycja przejęła władzę w kraju

- W odmienionych "Wiadomościach Handlowych" chcemy pisać nie tylko o biznesie, ale także o pasjach ludzi związanych z branżą. W tym numerze Magdalena Stosio-Róg przyjrzała się zainteresowaniom "Iron Mana branży słodyczowej", czyli Konrada Mickiewicza, prezesa ZPC Bałtyk

Chcesz zamówić e-wydanie lub drukowane wydanie magazynu? Kliknij na link prowadzący do naszego e-kiosku.

 

 

 

08.07.2024 / 09:10
StoryEditor
Przeszukanie siedziby Biedronki, Dino i firm transportowych! UOKiK podejrzewa zmowę na rynku pracy!
Pracownicy UOKiK przeszukali siedziby m.in. Biedronki i Dino (fot. wiadomoscihandlowe.pl, mat. prasowe)
Prezes UOKiK analizuje, czy Dino, Biedronka i firmy transportowe umówiły się nielegalnie, że nie będą podbierać sobie kierowców. W poniedziałek urząd przyznał, że już w lutym i kwietniu za zgodą sądu i w asyście funkcjonariuszy policji pracownicy UOKiK przeszukali siedziby spółek Jeronimo Martins Polska, Dino Polska oraz firm transportowych. Obecnie trwa analiza zebranych materiałów.

UOKiK poinformował, że wszczął postępowanie wyjasniające dotyczące rynku pracy po otrzymanym sygnale i przeprowadzonych analizach. Urząd sprawdza praktyki sieci handlowych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 09:32
StoryEditor
Lidl spadł na ostatnie miejsce w rankingu cenowym ASM. Sprawdź, jak wypadły inne sieci handlowe
Lidl chwali się swoją pozycją w koszyku Faktu, ale o koszyku ASM chyba chciałby zapomnieć (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Spośród 13 sieci handlowych uwzględnianych w badaniu ASM Sales Force Agency, w czerwcu zakupy były najdroższe w Lidlu. Pełny koszyk produktów kosztował w dyskontowej sieci 319,22 zł, podczas gdy u lidera cenowego, czyli w sieci Auchan, za analogiczny zestaw płacono 231,91 zł. Jak wypadły inne sieci?

Na podium, poza siecią Auchan, znalazły się Biedronka (262,13 zł) i Makro Cash&Carry (289,41 zł). Relatywnie wysoko uplasowały się także sieci Selgros (290,49 zł) i Kau...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 08:44