12.01.2022 / 10:01
StoryEditor

Sieci handlowe będą zachęcać klientów do głosowania na Prawo i Sprawiedliwość. Dziwny pomysł w tarczy antyinflacyjnej 2.0

Na zdj. premier Mateusz Morawiecki (fot. Grabowski Foto / Shutterstock.com)
Specjalne plansze informujące o obniżce VAT przy kasie w każdym sklepie w kraju, w którym sprzedawana jest żywność. To pomysł PiS na to, by pokazać Polakom, że rząd próbuje walczyć z najwyższą od ponad 20 lat inflacją. Branża handlowa nie ma wątpliwości: chodzi głównie o efekt propagandowy.

We wtorek premier Mateusz Morawiecki ogłosił główne założenia tzw. tarczy antyinflacyjnej 2.0. Wkrótce potem rząd pokazał projekt ustawy wprowadzającej większość zapowiedzian...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 12:09
StoryEditor
Zmiany w dziale zakupów i zarządzie Kaufland International. Czy to wpłynie na Polskę?
Kaufladn rozdziela obszary zakupów i zagranicznej ekspansji, powierzając je różnym menedżerom (fot. Shutterstock)

Kaufland ponownie rozdziela obszar zakupów od obszaru ekspansji zagranicznej. Od 1 marca br. odpowiadać ze nie będą dwaj różni członkowie zarządu: Jochen Baab i Thorsten Sauter.

Jochen Baab jest nowym nabytkiem Kauflandu - informuje lebensmittelpraxis.de. 53-letni menedżer wnosi do firmy wieloletnie doświadczenie w handlu detalicznym artykułami sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 14:50
StoryEditor
Lidl otwiera trzy nowe sklepy i ma już ponad 940 placówek. Sieć w przyszłym roku przebije tysiąc lokalizacji
Sklep sieci Lidl w Krakowie (Shutterstock)

W najbliższy czwartek sieć Lidl uruchomił trzy nowe dyskonty i powoli zbliża się do bariery tysiąca sklepów. Najprawdopodobniej przebije ją w przyszłym roku.

Jedna z placówek wystartowała w Częstochowie przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 1. To już dziewiąta placówka Lidla w tym mieście. Ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 18:20