04.05.2020 / 17:42
StoryEditor

Sieć Żabka buduje 3 centra dystrybucyjne. Pozwolą otwierać 600-800 sklepów rocznie

Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska, podczas 12. Kongresu Rynku FMCG (źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych)
– Planujemy uruchomić trzy nowe centra dystrybucyjne – jedno na towary suche i dwa mroźniczo-chłodnicze, by rozbudowywać ofertę produktów świeżych i mrożonych. To nasz silnik, dzięki któremu będziemy mogli nie tylko otwierać 600-800 nowych sklepów rocznie, ale również efektywnie je obsługiwać w standardzie formatu Galaxy – zapowiada Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor operacyjny Żabka Polska.

Centrum logistyczne na towary suche, powstające w Tyńcu Małym pod Wrocławiem, będzie obsługiwać blisko 1000 sklepów, zlokalizowanych przede wszystkim w obszarze Polski południ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 11:04
StoryEditor
Przedstawiciele branży piwowarskiej porównują koszty produkcji i dystrybucji z wytwarzaniem napojów spirytusowych. Jakie wnioski?

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie przedstawił wyliczenia pokazujące udział kosztów produkcji i dystrybucji piwa w cenie detalicznej. Organizacja przekonuje, że browary są "bardzo mocno" narażone na skutki inflacji.

Jak przekonuje ZPPP – Browary Polskie, w przypadku piwa blisko 2/3 ceny detalicznej zależy od kosztów produkcji i dystrybucji.

Organizacja przywołuje wyliczenia Europe Econ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.02.2025 / 12:00
StoryEditor
Lidl Polska rośnie szybciej niż Biedronka. "Obraliśmy właściwy kierunek" - mówi Michał Nowaczyk, CFO spółki

Lidl Polska chwali się wynikami sprzedaży za czwarty kwartał 2024 r. Detalista przekonuje, że strategia niskich, równych cen, a także budowanie przez lata zaufania wśród klientów przynosi efekty – obroty rozwijają się szybciej niż przychody największej konkurencji. Liczby potwierdzają, że pozycja firmy jest stabilna.

Jak czytamy w komentarzu Michała Nowaczyka, CFO Lidl Polska, dane finansowe z pierwszego, drugiego, trzeciego, a także czwartego kwartału 2024 roku pokazują, że obrany przez fi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:38