11.10.2016 / 07:32
StoryEditor

Sieć SPAR chce podwoić obroty w Polsce do 2020 r.

Sklep sieci SPAR (materiały prasowe)
Należąca do Grupy Bać-Pol sieć sklepów SPAR będzie zarządzać w 2020 r. siecią 379 sklepów, a jej obroty sięgną 1,3 mld zł. Władze sieci podkreślają, że jest to plan minimum dla firmy.

Na koniec 2016 r. SPAR w Polsce będzie miał 220 sklepów, a sprzedaż 523 mln zł. Leszek Bać, prezes sieci SPAR i Grupy Bać-Pol podkreślił, że jest to plan minimum dla spółki na n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 16:03
StoryEditor
Mango Home - sieć sklepów modowych Mango uruchamia nowy koncept sklepu z ofertą dla domu
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)fot. Materiały Prasowe
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Homemateriały prasowe
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Homemateriały prasowe
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Homemateriały prasowe
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)
Sklep Mango Home (fot. materiały prasowe)

Toni Ruiz Tubau, prezes i dyrektor generalny sieci Mango zdradził, że prowadzana przez niego firma otworzyła pierwszy na świecie sklep pod szyldem Mango Home. Placówka z ofertą produktów dla domu ruszyła przy Avenida Diagonal 586 w Barcelonie. Gdzie ruszą kolejne sklepy?

Toni Ruiz Tubau, prezes i dyrektor generalny sieci Mango podkreślił, że mango Home to w historii rozwoju firmy nowy kamień milowy. Dodał, że oprócz sklepu w Barcelonie jeszcze w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 07:45
StoryEditor
Ewa Szmidt na Retail Trends 2025: Sieć stacjonarna jest kluczowym elementem naszego ekosystemu, bo daje nam przewagi w pozostałych elementach
Ewa Szmidt mówiła o ekosystemie Empiku podczas Retail Trends 2025

- Trzeba wiedzieć, które elementy ekosystemu i w jakiej formie udostępnić klientowi. Ekosystem i subskrypcja to coś, na co stawiamy - mówiła podczas debaty pt. “Nadchodzą czasy ekosystemów detalicznych. Przyszłe trendy, które będą napędzać zmiany w handlu detalicznym” Ewa Szmidt, prezeska i większościowa właścicielka Empiku.

Podkreślała, że filozofią Empiku jest to, aby każdy z rozwijanych kanałów ekosystemu był rentowny. Dotyczy to także poszczególnych placówek sieci. Ważne jest też to, aby poszcze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2025 13:58