05.04.2019 / 17:00
StoryEditor

Sieć sklepów Freshmarket powoli znika z polskiego rynku. Jej miejsce zajmą Żabki

Sklep sieci Freshmarket (Żabka Polska)
Należąca do spółki Żabka Polska sieć supermarketów proximity Freshmarket znika z polskiego rynku. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, operator największej sieci sklepów convenience właśnie kończy rebranding marki, która wkrótce w całości zostanie zastąpiona przez Żabkę.

Na początku 2019 r. na rynku działało pod szyldem Freshmarket jeszcze ok. 170 sklepów, obecnie pod starym szyldem pozostało ich około 95.  Według informacji portalu wiadomo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 09:46
StoryEditor
Ile będzie kosztowała kostka masła przed świętami i czy będzie ona droższe niż obecnie?
Ceny masła w ostatnich miesiącach wyraźnie spadły, serów - przeciwnie, nadal rosną (fot. Shutterstock), 

Analizy ekspertów z banku Credit Agricole zauważają, że ceny tego produktu w ostatnich miesiącach wyraźnie spadły. Dlaczego tak się stało i czy ten trend się utrzyma?

Ceny masła nadal pozostają na historycznie wysokim poziomie, ale w ostatnich miesiącach wyraźnie spadły. W ocenie analityków z Credit Agricole Bank Polska wynika to z dwó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 17:04
StoryEditor
Pop Luxury na TOP-ie! Swarovski - producent i dystrybutor kultowych kryształków notuje mocne wzrosty. Rentowność sklepów w górę!
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)

Swarovski Crystal Business opublikował wyniki finansowe za 2024 rok, wykazując znaczący wzrost przychodów i rentowności. Firma osiągnęła przychody w wysokości 1 906 mln euro, co oznacza wzrost o 6 proc. w ujęciu organicznym w porównaniu do roku poprzedniego. W samym czwartym kwartale dynamika wzrostu wyniosła aż 11 proc.

EBITDA wzrosła dwucyfrowo, a zysk operacyjny stał się dodatni po raz pierwszy od pięciu lat. Wyniki te potwierdzają skuteczność strategii LUXignite, która łączy dziedzictwo mark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 05:57