20.10.2021 / 05:57
StoryEditor

Samowolka w Lidlu. Czytelnik przesłał nam zdjęcie ochroniarza z bronią. Sieć tłumaczy. Przypominamy, kiedy ochrona może nosić broń w sklepie

Ochroniarz z bronią w jednym ze sklepów Lidl (Zdjęcie czytelnika)
Nasz czytelnik w jednym ze sklepów sieci Lidl spotkał ochroniarza z bronią. Niecodzienny widok zwrócił jego uwagę. Do naszej redakcji trafiły zdjęcia nietypowego wyposażenia pracownika ochrony. Sieć tłumaczy incydent, a my wyjaśniamy, kiedy pracownicy ochrony mogą pełnić służbę z użyciem broni.

Do nietypowego zdarzenia doszło w sklepie Lidl w Warszawie przy ulicy Radzymińskiej 116. Uwagę naszego czytelnika przykuł ochroniarz pilnujący wejścia do obiektu z bronią widocz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 20:34
StoryEditor
Steffen Greubel, prezes Metro AG zadowolony z wyników Grupy. Czy sprzedaż wypracowana przez Makro w Polsce także go cieszy?
Steffen Greubel, prezes Metro AG mówi, że wzrost sprzedazy zanotowany przez Grupę trzeci rok z rzędu to zasługa wdrożonej przez nią strategii sCore (fot. materiały prasowe)

Grupa Metro AG, właściciel Makro Polska, podała wyniki za ostatni rok obrotowy, który w przypadku tego podmiotu kończy się 30 września. Wskazują one, że sprzedaż Grupy wzrosła trzeci rok z rzędu, gorzej było z zyskiem.

Sprzedaż netto Grupy Metro AG w roku obrotowym 2023/2024 wyniosła 31,029 mld euro, wzrosła więc o 1,6 proc. rok do roku (w roku obrotowym 2022/2023 wynosiła ona 30,551 mld euro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 08:41
StoryEditor
Nowe przepisy o opakowaniach w UE. Czy brak aktów wykonawczych sparaliżuje branżę spożywczą?
Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności (fot. PfpŻ)

Unia Europejska zakończyła proces legislacyjny w sprawie nowego rozporządzenia dotyczącego opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR). Choć przyjęte przepisy wprowadzają istotne zmiany, brak szczegółowych aktów wykonawczych pozostawia wiele pytań bez odpowiedzi. Co to oznacza dla sektora spożywczego?

Rada UE zaakceptowała treść rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. – Tym samym zakończył się proces legislacyjny tego przepi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 10:38