07.11.2019 / 18:39
StoryEditor

Rynek e-grocery szykuje się na święta

Najpowszechniej stosowanym przez e-sklepy z żywnością rozwiązaniem mającym napędzić sprzedaż, jest organizacja przed Świętami Bożego Narodzenia licznych promocji (fot. pixabay.com)
W kanale e-grocery przedświąteczna sprzedaż zależy przede wszystkim od tego, ile zostało czasu do Bożego Narodzenia – najpierw rosną zakupy środków czyszczących, potem produktów na prezent, czyli słodyczy, kawy czy przetworów z kategorii premium. Jak wynika z naszych rozmów z właścicielami e-sklepów, wzrosty obrotów na przełomie listopada i grudnia sięgają od kilku do nawet kilkudziesięciu procent.

Polski rynek e-grocery jest jeszcze stosunkowo młody. Udział e-grocery w sprzedaży online wynosi około 1 proc.. To znacznie mniej niż w krajach Europy Zachodniej. Potencjał rynk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.03.2025 / 12:20
StoryEditor
Gdzie znalazł pracę Wayne Hodson, były prezes SPAR Polska?
Wayne Hodson, były prezes SPAR Polska, wrócił do RPA, na łono macierzystej SPAR Group (fot.SPAR)

Zmiana właściciela spółki SPAR Polska, która od 31 stycznia br. formalnie należy do Grupy Kapitałowej Specjał, pozbawiła pracy dotychczasowego prezesa spółki. Wayne Hodson już znalazł nowe zajęcie. Wiemy, jaką siecią pokieruje teraz.

W połowie lutego br. stanowisko prezesa SPAR Polska objął Krzysztof Tokarz - szef Grupy Kapitałowej Specjał, będącej nowym właścicielem spółki. Wraz z nim do zarządu spółki (...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 17:07
StoryEditor
Właściciel sieci sklepów 7-Eleven z nowym dyrektorem generalnym. Po raz pierwszy nie jest to Japończyk!
Na zdj. sklep sieci 7-Eleven (fot. Sorbis/Shutterstock)

Po raz pierwszy japońskim koncernem Seven & I Holding zarządzać będzie nie Japończyk, lecz obcokrajowiec. Handlowy gigant ogłosił właśnie, że nowym CEO zostanie Stephen Dacus, który zastąpi w tej roli Ryuichiego Isakę. Jednym z kluczowych wyzwań stojących przed nowym szefem firmy będzie ochrona przed przejęciem przez kanadyjską firmę Alimentation Couche-Tard (właściciel Circle K), która złożyła ofertę wykupu za 47 mld dolarów.

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy Seven & I było w centrum burzliwych negocjacji dotyczących przejęcia. Po złożonej w sierpniu ofercie Alimentation Couche-Tard, zarząd ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 10:30