07.11.2019 / 18:39
StoryEditor

Rynek e-grocery szykuje się na święta

Najpowszechniej stosowanym przez e-sklepy z żywnością rozwiązaniem mającym napędzić sprzedaż, jest organizacja przed Świętami Bożego Narodzenia licznych promocji (fot. pixabay.com)
W kanale e-grocery przedświąteczna sprzedaż zależy przede wszystkim od tego, ile zostało czasu do Bożego Narodzenia – najpierw rosną zakupy środków czyszczących, potem produktów na prezent, czyli słodyczy, kawy czy przetworów z kategorii premium. Jak wynika z naszych rozmów z właścicielami e-sklepów, wzrosty obrotów na przełomie listopada i grudnia sięgają od kilku do nawet kilkudziesięciu procent.

Polski rynek e-grocery jest jeszcze stosunkowo młody. Udział e-grocery w sprzedaży online wynosi około 1 proc.. To znacznie mniej niż w krajach Europy Zachodniej. Potencjał rynk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 08:52
StoryEditor
UOKiK ostrzega: nie jedz przed zapłatą. Jak reagują na to Biedronka, Lidl czy Żabka?

Choć wielu osobom zdarza się np. zacząć jeść bułkę czy pić napój jeszcze przed zapłatą, niewielu zastanawia się nad konsekwencjami takiego zachowania. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) ostrzega konsumentów przed takim zachowaniem i mówi o jego konsekwencjach.

Urząd przypomina, że zgodnie z przepisami prawa, dopóki nie zapłacimy za produkt, nie jest on naszą własnością. – Jeśli coś zjesz lub wypijesz, zanim zapłacisz, to może to zosta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 16:44
StoryEditor
Kryzys na rynku wieprzowiny? Mięso tanieje, ale branża ostrzega, że to nic dobrego. Winna jest pryszczyca i inne czynniki
Kryzys na rynku wieprzowiny? Mięso tanieje, ale branża ostrzega, że to nic dobrego (fot. Pexels)

Początek 2025 roku przyniósł niepokojące zmiany na rynku trzody chlewnej. W całej Europie odnotowano znaczące spadki cen tuczników. Jak wskazuje Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI), sytuacja jest wynikiem wielu powiązanych czynników, w tym ognisk pryszczycy w Niemczech. Czy branża ma się czego obawiać?

Już wcześniej wiadomoscihandlowe.pl ostrzegały przed możliwym spadkiem cen surowca na rynku mięsnym z powodu pryszczycy w Niemczech. Jednak teraz eksperci mówią już nie tyl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 07:55