26.09.2017 / 10:36
StoryEditor

Rozpoczął się nowy rozdział w procesie automatyzacji polskiego handlu

Samoobsługowe kasy fiskalne pojawiły się w sklepach Carrefour Express ()
Carrefour wprowadzając kasy samoobsługowe do sklepów convenience i placówek osiedlowych nie tylko znalazł się w awangardzie rewolucji technologicznej w polskim handlu, ale także zainicjował zupełnie nowy rozdział w procesie automatyzacji sektora dystrybucji. Eksperci firmy Workservice podkreślają jednak, że nie wszystkich operatorów będzie stać na inwestycje w automatyzację, a liderami zmian będą największe sieci handlowe.

Automatyczne stanowiska kasowe nikogo już nie dziwią, funkcjonują w wielu sieciach hadlowych od hiper- i supermarketów po sklepy dyskontowe (Carrefour, E.Leclerc, Tesc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 13:44
StoryEditor
Klientów centrów handlowych nie interesuje wymiana posadzek, szkła w witrynach czy instalacji w sufitach. Jak rosną koszty w galeriach w wyniku stosowania zielonych załączników do umów najmu?
(fot. Shutterstock)

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że w wyniku zapisów forsowanych przez wynajmujących w tzw. zielonych załącznikach do umów najmu w centrach handlowych wzrastają koszty. To kolejne dodatkowe obciążenia dla najemców, które często – jak wskazują przedstawiciele najemców - nie mają uzasadnienia ekonomicznego.

Przykładowo - jak podkreślają przedstawiciele ZPPHiU - wynajmujący wymagają wymiany dobrych jakościowo posadzek, witryn czy instalacji w sklepach – choć nie jest to element uzas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 18:21
StoryEditor
Komisja Europejska ukarała koncern Meta za nielegalne praktyki. Poszło o Facebook Marketplace
Komisja Europejska ukarała spółkę Meta za praktyki handlowe na portalu Facebook (fot. Shutterstock)

Komisja Europejska nałożyła na właściciela Facebooka, czyli firmę Meta, której prezesem jest Mark Zuckerberg, grzywnę w wysokości niemal 800 mln euro. Kara jest wynikiem praktyk, które Komisja uznała za monopolistyczne, wspierające przewagę Facebook Marketplace - platformy handlowej działającej w ramach sieci społecznościowej Facebook.

W oficjalnym oświadczeniu, cytowanym przez Reutersa, Komisja Europejska wyjaśnia powody nałożenia grzywny. "Komisja Europejska nałożyła na spółkę Meta grzywnę za na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 01:30