25.02.2022 / 10:57
StoryEditor

Rosnąca niepewność w branży spożywczej. Firmy gromadzą rezerwy surowcowe

W branży spożywczej nie wszystkie materiały można składować na zapas ze względu na termin przydatności do spożycia (fot. ŁR/wiadomoscihandlowe.pl)
Pandemia, szalejąca inflacja oraz wzrost cen większości surowców zmieniły warunki działania biznesu spożywczego, wymuszając też zarządzanie łańcuchem dostaw. Te czynniki pokazują, że przetwórcy żywności muszą mieć większą bazę kontrahentów niż wcześniej. Obecnie warto posiadać rezerwy surowcowe na co najmniej kilka tygodni, szczególnie jeśli dostawcy firmy są z innych kontynentów.

– Staramy się robić nadwyżki tam, gdzie jest to możliwe. Większość zasobów kontraktowana jest dużo wcześniej, dzięki temu jesteśmy zabezpieczeni, ale mogą pojawiać się inne utru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 15:34
StoryEditor
Coca-Cola idzie śladem Żabki i testuje nowe rozwiązanie technologiczne
W siedzibie operatora telekomunikacyjnego Yettel Węgry ruszył pierwszy sklep autonomiczny w tym kraju (fot. ESM)

Coca-Cola HBC Węgry i Kende Retail jako partnerzy otworzyli swój pierwszy mikrosklep bez kasjerów w siedzibie operatora telekomunikacyjnego Yettel Węgry. Plany z tym rozwiązaniem mają dosyć śmiałe.

Jak twierdzi zarząd firmy Kende Retail, dostawcy rozwiązań, jest to „pierwszy tego typu projekt na Węgrzech”. Sklep oferuje bezobsługowe i bezgotówkowe zakupy. System sztucznej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 12:24
StoryEditor
Czy Poczta Polska obawia się InPostu? Rynek prasy może być kolejnym polem rywalizacji
Czy Poczta Polska obawia się InPostu? Rynek prasy może być kolejnym polem rywalizacji (Shutterstock)

Jak zaznacza Poczta Polska, państwowe przedsiębiorstwo pozostaje jednym z kluczowych sprzedawców prasy papierowej, oferując szeroki wybór tytułów dla czytelników o różnych zainteresowaniach. Spółka wzmacnia komunikację o swojej roli na rynku prasy niedługo po tym jak prezes InPost, Rafał Brzoska przedstawił nową funkcję paczkomatów, czyli dystrybucję prasy.

Jak tłumaczy Poczta Polska, coraz więcej osób decyduje się na zakup prasy w placówkach pocztowych, co wskazuje na stabilne zapotrzebowanie na tradycyjne media drukowane, pomimo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 22:09