13.05.2016 / 17:26
StoryEditor

Polacy kupują sklepy od Carrefoura! Ambitny projekt polskiego handlu

Wizualizacja sklepu Okey. Takie placówki rozwijać będą Polacy we Francji ((fot. Okey))
Francusko-polska grupa Gastt rusza z przytupem na podbój rynku handlowego we Francji - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Brzmi nierealnie? Grupa właśnie porozumiała się z Carrefourem odnośnie przejęcia 37 sklepów dyskontowych Dia zlokalizowanych we Francji. Zamierza zmienić ich szyldy na Okey (nowa marka na rynku), gruntownie przemodelować i szybko rozwijać, docelowo również w systemie franczyzowym.

Szansa dla Polaków

Jak udało się ustalić portalowi wiadomoscihandlowe.pl, sklepy Dia zostaną przejęte przez Gastta w dwóch turach: w maju właściciela zmieni 16 placówek, a w kol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 12:37
StoryEditor
Biedronka zapowiada: elektroniczne cenówki będą w całej sieci, czyli w ponad 3600 jej sklepów
Biedronka w warszawskiej Galerii Młociny. Tu też pojawią się za moment elektroniczne cenówki (fot. Jeronimo Martins Polska)

Biedronka zamierza podtrzymać tempo rozwoju z poprzednich lat i to zarówno jeśli chodzi o otwieranie nowych sklepów, jak i ich modernizację na szeroką skalę. Znamy jej plany na ten rok.

Jak informuje w portalu Business Insider Paweł Stolecki, członek zarządu, COO Biedronka, sieć coraz więcej sklepów będzie przygotowywać w formacie 4.0 z szerszym, zróżnic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 08:44
StoryEditor
Shein zbanowany w Rosji. Oficjalnym powodem "propaganda LGBT", czyli... sprzedaż towarów w kolorach tęczy
Rosyjski sąd podjął decyzję o zablokowaniu strony firmy Shein (fot. Venn-Photo/Shutterstock)

Sąd w Tule zdecydował 9 stycznia o zablokowaniu strony internetowej chińskiego e-sklepu Shein. Sprzedawca fast-fashion został zbanowany w związku z tym, że na jego platformie sprzedawane były bransoletki w kolorach tęczy, które władze uznały za symbole społeczności LGBTQ+.

Wniosek o zablokowanie strony internetowej Sheina złożony został lokalny oddział państwowego organu nadzoru konsumenckiego, Rospotrebnadzoru. Urzędnicy, monitorując zasoby inter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 02:20