19.04.2018 / 15:15
StoryEditor

Poczta Polska rozwinie ofertę spożywczą. W planach także roll-out własnych paczkomatów

(fot. materiały prasowe)
Powiększanie oferty handlowej placówek stacjonarnych Poczty Polskiej o kolejne produkty spożywcze, nawiązywanie współpracy z kolejnymi podmiotami przy tworzeniu największej w Polsce sieci punktów odbioru paczek, a także uruchomienie nawet kilkuset pocztowych odpowiedników paczkomatów (Pakomatic) do końca roku zapowiedział w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej.

Sypniewski podkreśla, że oferta handlowa "to istotny segment, który będzie sukcesywnie rozwijany, albo poprzez wprowadzanie nowych produktów, albo nawet wprowadzanie nowych form...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 09:22
StoryEditor
Nowe ograniczenia w sprzedaży alkoholu. Nocne zakazy jednak obejmą wszystkie sklepy?!
Nowe ograniczenia w sprzedaży alkoholu. Nocne zakazy obejmą wszystkie sklepy? (fot. Sebastian Rennack)

Ministerstwo Zdrowia intensywnie pracuje nad nowelizacją ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Wśród propozycji znajdują się zakaz nocnej sprzedaży alkoholu na stacjach paliw oraz ograniczenia w reklamowaniu napojów alkoholowych. Jednak Ministerstwo Rozwoju i Technologii sugeruje rozszerzenie zakazu na wszystkie sklepy.

Na posiedzeniu Komisji Gospodarki i Rozwoju i Komisji Zdrowia, które odbyło się 8 stycznia, przedstawiciele Ministerstwa  Zdrowiea oraz Ministerstwa Rozwoju i Technologii (MRi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 11:25
StoryEditor
Orlen Paczka z rekordowymi obrotami na koniec roku. Czy warto sprzedawać ją Poczcie Polskiej?
Automat Orlen Paczka (fot. Miłosz Poloch/pkn Orlen)

Aż ponad 80-proc. wzrost wolumenu obsłużonych przesyłek zanotowała w ostatnim kwartale minionego roku Orlen Paczka. Ponadto o blisko 155 proc. wzrosła także liczba dostaw do automatów paczkowych. To efekt partnerstw z największymi marketplace’ami i sklepami internetowymi. Nie wiadomo jednak, jaja czeka ją przyszłość, bo Orlen myśli o jej sprzedaży.

– Dostrzegamy duże możliwości rozwoju na dynamicznie rosnącym rynku e-commerce. Chcemy je w pełni wykorzystać, wzmacniając naszą pozycję w tym perspektywicznym biznesie. Miniony...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:42