19.04.2018 / 15:15
StoryEditor

Poczta Polska rozwinie ofertę spożywczą. W planach także roll-out własnych paczkomatów

(fot. materiały prasowe)
Powiększanie oferty handlowej placówek stacjonarnych Poczty Polskiej o kolejne produkty spożywcze, nawiązywanie współpracy z kolejnymi podmiotami przy tworzeniu największej w Polsce sieci punktów odbioru paczek, a także uruchomienie nawet kilkuset pocztowych odpowiedników paczkomatów (Pakomatic) do końca roku zapowiedział w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej.

Sypniewski podkreśla, że oferta handlowa "to istotny segment, który będzie sukcesywnie rozwijany, albo poprzez wprowadzanie nowych produktów, albo nawet wprowadzanie nowych form...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 11:28
StoryEditor
Taylor Swift w Warszawie. Ile sklepy mogą zarobić w związku z koncertami amerykańskiej wokalistki w stolicy?
Wydatki fanów Taylor Swift, którzy przyjadą do Warszawy na sierpniowe koncerny gwiazdy, mogą sięgnąć 190 mln zł (fot. Shutterstock)

W pierwszych dniach sierpnia w stolicy odbędą się koncerty Taylor Swift. Eksperci szacują, że fani wokalistki, którzy w związku z tym ściągną do Warszawy, zostawią w niej około 190 mln zł. Do kogo trafi ta kwota?

"Eventowy" turysta przyjeżdżający na wydarzenia tego typu, jak np. koncerty Taylor Swift, zostawia około 1000 euro – wynika z wyliczeń Marka Traczyka z Warszawskiej Izby ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 13:35
StoryEditor
Amazon zagrożony formalnym dochodzeniem w sprawie niezgodnego z przepisami traktowania sprzedawców artykułów spożywczych
Amazon, aplikacja sprzedawcy (fot. Shutterstock)
Firmie Amazon grozi formalne dochodzenie, jeśli nie zmieni sposobu traktowania brytyjskich sprzedawców artykułów spożywczych, korzystających z platformy marketplace – ostrzega tamtejszy organ regulacyjny ds. rynku żywności Food Code Adjudicator. Koncern z Seattle może stanąć przed sądem za naruszenie kodeksu branżowego. Grozi mu potężna grzywna.

Organizacja Food Code Adjudicator (GCA) ostrzega firmę Amazon o możliwości wszczęcia formalnego dochodzenia, które może skończyć się sprawą sądową, jeśli nie przestanie narusza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 15:09