10.05.2018 / 17:48
StoryEditor

Piotr i Paweł na KRFMCG 2018: Nie ma przyszłości dla e-grocery!

(fot. Wiadomości Handlowe )
Udział świeżej żywności w handlu internetowym jest bardzo niski. Uważam, że nie ma przyszłości w internetowej sprzedaży produktów świeżych. Przełom mógłby nastąpić tylko wtedy, gdyby klient dostawał produkt świeży o identycznej jakości, jak w momencie gdy sięga po niego przy półce. A wiadomo, że to jest niemożliwe. Ludzie przez internet kupują głównie produkty ciężkie, których nie chce im się nosić do domu – twierdzi Robert Krzak, wiceprezes Piotra i Pawła, podczas debaty na temat zmian w prawie, które wymuszają transformację w handlu.

W odniesieniu do ustawy ograniczającej handel w niedziele Robert Krzak, wiceprezes Piotra i Pawła powiedział, że nie powinniśmy mieć obaw, że w wyniku ustawy total market starci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 14:28
StoryEditor
Żabka ma już 11 tys. sklepów. W Warszawie uruchomiła placówkę, w której testuje nowe rozwiązania

Najnowszy sklep sieci, zlokalizowany w ścisłym centrum stolicy, jest wyjątkowy pod wieloma względami. Dlatego też jego otwarcie też było wyjątkowe.

Sieć sklepów Żabka osiągnęła kolejny kamień milowy, otwierając swoją 11 tys. placówkę w Polsce. Ta przy ul.  Moliera jest unikatowa ze względu na lokalizację, ale też i zastosow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 09:12
StoryEditor
Drogeria DM wkracza do Łodzi. To będzie już 50. sklep sieci w Polsce
Drogeria DM wkracza do Łodzi. To 50. sklep sieci otwarty w Polsce (fot. materiały prasowe)

Drogeria DM, jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci kosmetycznych w Europie, otworzy 18 grudnia swój pierwszy sklep w Łodzi. Debiut w Centrum Handlowym Sukcesja to zarazem 50. placówka DM w Polsce, co podkreśla dynamiczny rozwój sieci na naszym rynku.

Otwarcie drogerii DM w Łodzi ma dla sieci wyjątkowe znaczenie, ponieważ to już 50. sklep DM w Polsce. – Debiut w Łodzi jest dla nas szczególnie ważny, bo to wyjątkowe miasto na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 02:42