09.11.2021 / 11:06
StoryEditor

Pepco z nowym logo. Sieć odchodzi od wizerunku taniego sklepu, utrzymując przystępne ceny

Sieć Pepco przechodzi rebranding (materiały prasowe)
Wszystkie nowo otwierane sklepy Pepco od października 2021 wyglądają zupełnie inaczej. Tylko w tym jednym miesiącu rebranding przeprowadzono w około 50 europejskich sklepach. Cały proces potrwa więcej niż jeden rok i obejmie nie tylko transformacje istniejących sklepów, ale również całą komunikację do klienta – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. 

Jak poinformowała nas Katarzyna Wilczewska corporate communication manager Pepco, zmieniane jest m.in. logo, które w nowej wersji jest bardziej nowoczesne. Dlaczego Pepco z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2024 / 11:46
StoryEditor
Allegro wprowadza nową funkcjonalność. Co zyskają partnerzy platformy e-commerce?
Allegro wprowadza kolejne udogodnienie dla swoich partnerów. Chodzi o nowe narzędzia reklamowe (fot. Allegro)
Allegro wprowadza kolejne udogodnienie dla swoich partnerów. Chodzi o nowe narzędzia reklamowe, które zostały udostępnione właścicielom marek i producentom. Nowa funkcjonalność Ads4Brands pozwala im na promocję na Allegro produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedających w ramach platformy.

Rośnie liczba firm, które rozwijają wewnętrzne struktury sprzedaży i promocji w kanałach e-commerce. Dlatego też rozwiązania reklamowe Allegro, które były dotychczas dostępne po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 15:51
StoryEditor
Gama zbliża się do granicy 1 tys. sklepów. Mocny wzrost sieci w ostatnich latach! A jak wyglądają plany?
Gama zbliża się do tysiąca sklepów. W planach 50 nowych placówek (fot. mat. pras.)
Sieć Gama zrzesza obecnie 287 przedsiębiorców, prowadzących 949 sklepów w całej Polsce zatrudniających 5450 osób. Operator planuje otwarcie kolejnych 50 sklepów, zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach.

Szyld Gama świętuje swoje 13. urodziny. Historia sieci zaczęła się w czerwcu 2011 r., gdy otworzony został pierwszy sklep w Zakopanem. Od tego czasu, jako część Grupy Eurocash, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2024 15:50