12.10.2022 / 11:47
StoryEditor

Pepco rezygnuje z handlu e-commerce. Firma odpuściła sobie sprzedaż na platformach marketplace [NASZ NEWS]

Pepco zrezygnowało ze sprzedaży online. Sieć stawia na sprzedaż stacjonarną (fot. Shutterstock)
Sprzedaż w internecie produktów marki Pepco zakończyła się po roku. Sieć handlowa, która w październiku ub. roku ogłosiła start na ośmiu platformach marketplace w Polsce, zakończyła okres testów sprzedaży online - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Co dalej z handlem e-commerce spółki w Polsce i jakie plany ma Pepco Group?

Pepco w internecie zaistniało w ub. roku. Nie otworzyło własnego sklepu internetowego. Na fali rozwoju sprzedaży e-commerce, sieć handlowa postanowiła zaistnieć online, ale wybr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 11:25
StoryEditor
Grzegorz Braun na wojnie z Lidlem. Konfederacja sprzeciwia się budowie w Gietrzwałdzie [WIDEO]
Sanktuarium w Gietrzwałdzie (fot. Gmina Gietrzwałd - Urząd Gminy W Gietrzwałdzie)

Nadal toczy się spór o budowę centrum dystrybucyjnego Lidla w Gietrzwałdzie. Sprzeciwia się jej część lokalnej społeczności. Ostatnio dołączył do nich europoseł Grzegorz Braun i działacze jego partii.

Lidl chce zbudować centrum dystrybucyjne na terenie dawnego PGR Łajsy. To ok. 3 km od słynnego sanktuarium i to właśnie ono jest głównym powodem sprzeciwu.

Konflikt trw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 12:23
StoryEditor
Proteiny w koszykach Polaków. Jakie produkty wysokobiałkowe kupujemy? Gdzie najczęściej? Z jakich powodów?
Proteiny w koszykach Polaków (Shutterstock)

Ile osób kupuje produkty wysokoproteinowe? Z jakich powodów? Gdzie kupujemy je najchętniej? Jakie kategorie produktowe cieszą się największą popularnością? Na te pytania odpowiedzi znajdziemy w raporcie Inquiry "Trendy na rynku spożywczym 2024".

Firma Inquiry zbadała zwyczaje konsumentów kupujących produkty z wysoką zawartością protein. Dane z raportu "Trendy na rynku spożywczym 2024" zaprezentowane zostały w prezent...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 18:16