17.02.2020 / 08:08
StoryEditor

Odwiedzamy bezobsługowy Carrefour Express w Warszawie [GALERIA]

()
()
()
Bezobsługowy Carrefour Express w Warszawie - 1
()
Bezobsługowy Carrefour Express w Warszawie - 2
()
Bezobsługowy Carrefour Express w Warszawie - 3
()
()
()
()
Na początku grudnia 2019 r. Carrefour uruchomił pierwszy sklep w innowacyjnym formacie samoobsługowym. Sklep oferuje przez 24 h i 7 dni w tygodniu 170 produktów, w tym świeżą żywność. Nowy format adresowany jest do lokalnych mieszkańców poszukujących artykułów pierwszej potrzeby oraz tzw. klientów trafficowych.

Nowy format Carrefour Express wpisuje się w nurt popularności sklepów samoobsługowych w Polsce, a jego przewagą nad rozwiązaniami autonomicznymi jest, jak przekonuje sieć, "zdec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2025 / 11:02
StoryEditor
Wysokie ceny kakao zmieniają rynek słodyczy. Grupa Otmuchów będzie produkować pianki Marshmallow także pod markami własnym
Zakłady ZPC Otmuchów (fot. materiały prasowe)

Wzrost cen kakao i masła kakaowego wpływa na decyzje producentów słodyczy w całej Europie. Grupa Otmuchów, znana z produkcji żelków, zdecydowała się na strategiczny ruch i uruchomiła nową linię produkcyjną. Czy pianki okażą się odpowiedzią na zmieniające się realia rynku?

Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów, jeden z największych polskich producentów słodyczy i czołowy dostawca żelków w Europie, rozpoczęły produkcję pianek Marshmallow. To ele...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 18:13
StoryEditor
Logistyka od 30 lat napędza sukces Biedronki. Detalista pokazuje skalę infrastruktury i operacji obsługujących ponad 3700 dyskontów
Magazyn Biedronki w Stawigudzie koło Olsztyna ruszył jesienią 2022 r.

Z okazji Światowego Dnia Logistyki – przypadającego na 15 kwietnia, Biedronka pokazała, jak ogromną rolę odgrywa logistyka w codziennym funkcjonowaniu firmy. Dzięki zaawansowanym procesom logistycznym i zgranemu zespołowi, każdego dnia świeże produkty trafiają do ponad 3730 sklepów w całym kraju, w których codziennie zakupy robi ponad 5 milionów klientów.

– Nasza sieć logistyczna należy do największych w Polsce, dlatego kluczowe jest, aby wszystkie elementy działania w tym obszarze były zoptymalizowane i działały jak najspraw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2025 20:06