30.06.2021 / 13:13
StoryEditor

Miesiąc dumy czy miesiąc wstydu? Jak sieci handlowe w Polsce "wspierały" w czerwcu społeczność LGBT+

(mat. prasowe/wiadomoscihandlowe.pl)
Czerwiec zwyczajowo jest miesiącem dumy dla społeczności LGBT+. W liczne działania w tym miesiącu włączają się także sieci handlowe oraz producenci i przedsiębiorcy z branży FMCG na całym świecie. Jednak o ile Lidl w Wielkiej Brytanii składa życzenia swoim klientom i publikuje w mediach społecznościowych tęczową flagę, w Polsce ta sama sieć… chwali się, że przestrzega prawa. Sieci handlowe pytane o to, czy i jak zaakcentowały święto społeczności LGBT+, omijają temat.

Apple, Primark, Vans, Dr Martens, Gap, Puma, Levi's, New Balance, The North Face, Kellog’s, Skittles – to tylko niektóre marki, które z okazji czerwcowego święta społeczności LG...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 10:07
StoryEditor
Shein największym zwycięzcą na globalnym rynku odzieżowym w 2024 r. Konkuruje z takimi markami jak Hermès i Chanel

Shein ponownie wyłania się jako największy zwycięzca na globalnym rynku odzieżowym w 2024 r. - twierdzi GlobalData. Platforma odebrała udziały kilku internetowym sklepom fast fashion.

Trudna sytuacja gospodarcza sprawiła, że ​​konsumenci byli bardziej wybredni co do tego, gdzie kupują odzież w 2024 r. Ogólnie rzecz biorąc, przewiduje się, że 10 największych g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 12:14
StoryEditor
Lidl wkracza na WhatsAppa! Co zyskają na tym klienci dyskontera?
Lidl wkracza na WhatsAppa! Co zyskają na tym klienci dyskontera? (fot. Sebastian Rennack)

Lidl Polska wprowadza nowe rozwiązanie w zakresie komunikacji z klientami. Jak tłumaczy sieć, to odpowiedź sieci na rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące wygody i dostępu do informacji zakupowych. Co to oznacza dla klientów?

Od teraz użytkownicy mogą otrzymywać najnowsze gazetki promocyjne bezpośrednio na WhatsAppie. Dzięki tej funkcjonalności klienci mogą w każdej chwili sprawdzić aktualne oferty, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 00:10