12.06.2020 / 12:42
StoryEditor

Marks & Spencer wraca do Polski! Frisco.pl wprowadza do oferty produkty brytyjskiej sieci

Supermarket sieci Marks & Spencer (Marks & Spencer)
Po trzech latach nieobecności, produkty spożywcze Marks & Spencer ponownie będą dostępne dla polskich fanów tej kultowej marki. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl 17 czerwca do oferty Frisco.pl zostaną włączone m.in. herbaty, ciastka, sosy, słodycze oraz przekąski – w sumie niemal 100 najbardziej poszukiwanych na polskim rynku produktów M&S.

Marks & Spencer to rodzinna firma, która powstała w 1884 roku w Yorkshire, oferująca wysokiej jakości produkty własne w Wielkiej Brytanii i 62 krajach na całym świecie. Ta jedna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.07.2024 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: globalna awaria Microsoftu, zmiany w akcyzie, Auchan, Biedronka, Dino, Lidl, Orlen
collage
Piątek stał pod znakiem gigantycznej, globalnej awarii usługi Microsoft Azure. Sprawdzaliśmy, co z sieciami handlowymi w Polsce. W mijającym tygodniu sporo uwagi poświęciliśmy dyskontom Lidl. Nie zabrakło informacji o działaniach sieci Auchan, Biedronka, Dino czy Orlen.

1. Wielka, globalna awaria systemów Microsoftu paraliżuje również sieci handlowe. Co ze sklepami w Polsce?

W piątek od rana pojawiały się nowe informacje o wielkiej awarii ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 12:09
StoryEditor
Zdaniem Polaków firmy z sektora handlu detalicznego są bardziej godne zaufania od tych zajmujących się ochroną zdrowia [RANKING]
Dane Strategy& wskazują, że firmy z branży handlu detalicznego cieszą się w Polsce dosyć dużym zaufaniem ze strony konsumentów (fot. Shutterstock)
Firmy z sektora handlu detalicznego i dóbr konsumenckich cieszą się dość dużym zaufaniem wśród Polaków. W najnowszym rankingu przygotowanym przez Strategy& uplasowały się one na wysokim czwartym miejscu. Podmiotom, z jakich sektorów Polacy ufają bardziej i mniej od tych, które zajmują się handlem?

Ranking firm, który polscy konsumenci uznają za ogólnie godne zaufania, przygotowany przez Strategy& (część PwC) na podstawie wyników badania “Optymizm tylko tam, gdzie niska...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 13:47