05.09.2022 / 08:52
StoryEditor

Lojalność szyta na miarę - przegląd najciekawszych programów lojalnościowych [DLA SUBSKRYBENTÓW]

Klienci Żabki zbierają tzw. żappsy i mogą je wymieniać na nagrody - kolejne produkty (fot. Anna Gawlik/Shutterstock)
Klient przywiązany do marki to skarb. Aby zyskać jego lojalność, trzeba spełniać jego oczekiwania – poznać go, zaangażować emocjonalnie, dogadzać mu na różne sposoby. Co więcej – trzeba to robić lepiej od konkurencji. Programy lojalnościowe są solą współczesnego marketingu. Ich istotą jest zawsze to samo – budowanie trwałej więzi z konsumentem – ale wykorzystują różne mechanizmy, niekiedy łącząc kilka.

Reklama, promocje, działania wizerunkowe, programy lojalnościowe – wszystkie instrumenty nowoczesnego marketingu w szybkim tempie odchodzą od masowości w kierunku coraz głębs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 14:28
StoryEditor
Szymon Turnau, Auchan Polska, na RT25: Barierą rozwoju e-grocery jest relatywnie bardzo mały udział w rynku
Szymon Turnau, Dyrektor Digital & e-commerce, Auchan Polska

Stawiamy na strategie omnichannel. Platformy szybkich dostaw otwierają rynek na nowych klientów. Barierą rozwoju jest bardzo mały udział kanału online w ogólnej sprzedaży – mówił Szymon Turnau, Dyrektor Digital & e-commerce, Auchan Polska, podczas kongresu Retail Trends 2025.

– Baza naszych klientów w kanale e-grocery jest zbliżona do bazy klientów stacjonarnych – stawiamy na strategię omnichannel, dlatego dążymy do tego, by konsumenci robili zakupy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2025 / 10:41
StoryEditor
Zuzanna Dębowska, Żabka Jush i delio supermarket: Pełne zakupy z bardzo szybką dostawą stały się stylem życia części klientów
Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer, Lite e-Commerce Żabka i Delio Supermarket (arch. wiadomoscihandlowe.pl)

Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer, Lite e-Commerce Żabka – spółce należącej do Grupy Żabka, odpowiedzialnej za rozwój oferty e-grocery oraz prowadzącej marki Żabka Jush oraz delio supermarket, opowiadała podczas kongresu Retail Trends 2025 m.in. o trendach konsumenckich, kształtujących rynek dostaw błyskawicznych oraz o wyzwaniach stojących przed tym segmentem e-commerce.

– W przypadku Grupy Żabka część konsumentów korzystających z kanału e-commerce nie jest homogeniczna. Nasi klienci nie ograniczają się do jednej aplikacji, szukają różnych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 01:39