02.02.2018 / 11:00
StoryEditor

Lidl testuje nowy koncept kawiarniany Coffee-to-go

Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept kącika kawowego w sklepie Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept kącika kawowego w sklepie Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept kącika kawowego w sklepie Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Lidl testuje nowy pomysł na sprzedaż gorącej kawy w swoich sklepach - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Dyskonter w jednym ze sklepów w Warszawie zagospodarował na nowo przestrzeń między regałami z pieczywem a kasami, umożliwiając tym samym swoim klientom korzystanie z automatu kawowego bezpośrednio na sali sprzedaży.

Testowany przez Lidla koncept nosi nazwę Coffee-to-go. Przypomnijmy, że dyskontowa sieć już w ubiegłym roku prowadziła pilotażowy projekt pod hasłem Lidl-to-go, w ramach którego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 18:38
StoryEditor
UOKiK przygląda się promocji na piwo w Żabce. Sieć tłumaczy, że to żaden "piwonament”, ale akcja, jakich wiele
UOKiK bada czy jedna z ofert obowiązujących w aplikacji sieci Żabka nie narusza zasad promocji napojów alkoholowych, zawartych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (fot. Shutterstock)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów bada sprawę promocji na piwo w Żabce, która odbiła się szerokim echem w internecie, gdzie zyskała miano "piwonamentu”. Władze sieci tłumaczą, że zasady akcji zostały na wyrost zinterpretowane przez klientów i zarzekają się, że jest ona zgodna z prawem.

UOKiK przygląda się jednej z akcji zorganizowanych przez sieć Żabka, pod kątem tego, czy nie narusza ona zasad promocji napojów alkoholowych, zawartych w ustawie o wychowaniu w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 22:05
StoryEditor
Marine Le Pen obiecywała obniżki cen żywności we Francji. Koszt? 7 mld euro rocznie
Marine Le Pen (fot. Wikimedia)
Wszystko wskazuje na to, że Zjednoczenie Narodowe zwycięży w wyborach parlamentarnych we Francji. Partia zapowiadała m.in. obniżki cen podstawowych produktów spożywczych, ale okazuje się, że ich wprowadzenie może nie być takie proste. Pozostaje również pytanie, jak zareagowałyby sieci handlowe.

Ostateczne rozstrzygnięcie poznamy w niedzielę, gdy zakończy się druga tura wyborów, ale już teraz wiadomo, że skrajna prawica ma szanse przejąć władzę we Francji. Partia kierow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 04:24