02.02.2018 / 11:00
StoryEditor

Lidl testuje nowy koncept kawiarniany Coffee-to-go

Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept kącika kawowego w sklepie Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept kącika kawowego w sklepie Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept kącika kawowego w sklepie Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl rozpoczął testy nowego kącika kawowego (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Lidl testuje nowy pomysł na sprzedaż gorącej kawy w swoich sklepach - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Dyskonter w jednym ze sklepów w Warszawie zagospodarował na nowo przestrzeń między regałami z pieczywem a kasami, umożliwiając tym samym swoim klientom korzystanie z automatu kawowego bezpośrednio na sali sprzedaży.

Testowany przez Lidla koncept nosi nazwę Coffee-to-go. Przypomnijmy, że dyskontowa sieć już w ubiegłym roku prowadziła pilotażowy projekt pod hasłem Lidl-to-go, w ramach którego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 12:30
StoryEditor
Orlen wyłącza aplikację Orlen Pay. Zastępuje ją apka lojalnościowa Orlen Vitay

Orlen wygasza aplikację Orlen Pay. Płocki koncern zapowiadał ten krok już pod koniec 2023 r., a obecnie poinformował użytkowników z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Szybkie płatności przy dystrybutorze są dostępne z poziomu aplikacji Vitay.

"Informujemy, że od dnia 27.03.2025 r. aplikacja mobilna Orlen Pay zostanie wyłączona. Aplikacja Orlen Pay nie będzie przez nas dłużej wspierana i nie będzie można z niej skorzy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 13:25
StoryEditor
Wanted! Specjaliści od zakupów w sieciach handlowych wciąż poszukiwani. Wiemy, jacy kandydaci mogą wynegocjować wyższe zarobki
Jeśli kandydat na stanowisko dyrektora zakupów pracuje dla konkurencji oraz rozumie pracę w sieci handlowej o podobnej renomie, skali i etapie rozwoju, to jego szanse na wynegocjowanie wyższego wynagrodzenia rosną (fot. Shutterstock)

Od 9 do 30 tys. zł – w takim przedziale mieści się miesięczne wynagrodzenie brutto oferowane najczęściej przez sieci handlowe osobom zatrudnianym na trzech różnych stanowiskach w działach zakupów sieci handlowych. Zapytaliśmy ekspertkę z firmy Hays, kto i pod jakimi warunkami może liczyć na więcej.

Iwona Sączawa, executive manager w Hays Poland, w komentarzu udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl stwierdziła, że zapotrzebowanie na dyrektorów zakupów, menedżerów katego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 08:50