01.08.2020 / 12:08
StoryEditor

Lidl: Jesteśmy tańsi od Biedronki, Mere ma inne artykuły

Lidl udowadnia, że jego oferta jest tańsza niż konkurencji. Po publikacji serwisu gazeta.pl porównującej ceny w trzech dyskontach, gdzie niemiecka sieć sklepów wypadła najdrożej, otrzymaliśmy wyliczenia, z których wynika, że oferta Lidla jest tańsza niż Biedronki, a z siecią Mere dyskonter nie chce się porównywać.

„W odpowiedzi na publikację artykułu z dnia 31.07 na temat porównania cen, na przykładzie 10 wybranych produktów w Lidlu, Biedronce oraz Mere pragniemy zaznaczyć, że metodolo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 11:35
StoryEditor
Magdalena Nazarewicz z Mr. DIY Poland na Retail Trends 2025. Weźmie udział w rozmowie poświęconej dyskontom non-food
Magdalena Nazarewicz, business development director, Mr. DIY Poland (fot. mat.pras.)

Magdalena Nazarewicz, business development director w Mr. DIY Poland, będzie uczestnikiem organizowanego przez portal wiadomoscihandlowe.pl kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w fireside chacie pt. "Sukces, który inspiruje. Dyskonty non-food rozgryzły polskiego konsumenta".

Magdalena Nazarewicz to ekspertka ds. nieruchomości komercyjnych, z wieloletnim doświadczeniem w ekspansji na rynki zagraniczne, rozwoju biznesu, a także budowaniu zespołów i za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 13:42
StoryEditor
Marki własne kontra brandy. Co wolą konsumenci oraz co ostatecznie wpływa na ich wybór? [YouGov]
Marki własne kontra producenckie. Co wolą konsumenci oraz co ostatecznie wpływa na ich wybór? (fot. Shutterstock)

Według YouGov, branża handlowa wciąż operuje w niesprzyjającym otoczeniu. Konsumenci w większości deklarują zmniejszanie wydatków oraz orientują się na cenę. Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający YouGov Poland, tłumaczy, że takie środowisko sprzyja markom własnym, ale zaznacza, że obecnie wszystkim na rynku działa się gorzej.

Dane opublikowane na konferencji pt. "Shopper and FMCG Market in Poland 2024/2025" wskazują na to, że ponownie klienci, którzy kupują wyłącznie niezbędne produkty są w większoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 13:52