09.02.2020 / 09:30
StoryEditor

Spar Polska, Spar Group i Spar International podpisały porozumienie! [TYLKO U NAS]

Spar Polska, Spar Group i Spar International zawarły porozumienie (fot. materiały prasowe, wiadomoscihandlowe.pl)
Konflikt w rodzinie Spar dobiega końca - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Jak wynika z naszych ustaleń, dotychczasowy operator sieci w Polsce, Spar Polska z Grupy Bać-Pol, zawarł z konkurencyjną Spar Group z RPA (Wasz Sklep Spar), a także z globalną centralą sieci Spar (Spar International) trójstronne porozumienie dotyczące przyszłości marki i sieci handlowej Spar w Polsce. Nastąpiło to po wielu miesiącach sporów sądowych, a także po intensywnych negocjacjach w ostatnim czasie nad wyjściem z sytuacji, która szkodziła wizerunkowi sieci w Polsce.

Potwierdziły się tym samym nasze doniesienia z połowy stycznia. Pisaliśmy wówczas, że strony sporu rozmawiają ze sobą o polubownym zakończeniu konfliktu i że ogłoszenie porozumi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 14:17
StoryEditor
Ufke - kolejna sieć hard dyskontów spożywczych w Polsce! Szuka pracowników mówiących po rosyjsku... [NASZ NEWS]
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep sieci hard dyskontów Ufke w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Mnożą się sieci hard dyskontów w Polsce. Najnowsza z nich to Ufke. Pierwszy sklep pod tym szyldem ruszył w Białej Podlaskiej. Co więcej, podobnie jak w przypadku sklepów sieci Myprice, Tak-Tu i Moja Cena, tu także - jak ustaliła redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl - pojawia się wątek rosyjski, a przy okazji również białoruski. Firma przedstawia się jako polsko-niemiecka sieć, a tymczasem... od szeregu pracowników wymaga znajomości języka rosyjskiego, a domenę internetową zarejestrowała za pośrednictwem podmiotu z Białorusi.

Ufke to typowy hard dyskont. Przypomina bardziej magazyn niż nowoczesny sklep spożywczy. Towar sprzedawany jest tutaj prosto z palet, asortyment jest ograniczony, oferta skupia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 15:25
StoryEditor
Czy retail media staną się najważniejszym kanałem komunikacji z klientem? Ekspert wylicza zalety tego narzędzia i stojące przed nim wyzwania

Retail media stają się nie tylko dodatkiem do tradycyjnych metod komunikacji, ale kluczowym elementem strategii monetyzacji przestrzeni sprzedażowej. Jakie czynniki napędzają rozwój tego sektora?

Jeszcze kilka lat temu reklama w miejscu sprzedaży ograniczała się głównie do tradycyjnych nośników, takich jak plakaty, wobblery czy standy promocyjne. Dziś rozwój technologii ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 02:40