28.05.2019 / 09:26
StoryEditor

Jan Krzysztof Bielecki na KRFMCG o wyzwaniach dla handlu w Polsce

Jan Krzysztof Bielecki podczas 12. Kongresu Rynku FMCG 2019 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Lata lecą, Polska się zestarzała... Mamy poważny problem starzejącej się populacji. Musimy szukać szansy w technologii i ruchach migracyjnych. Nasi konsumenci będą mniej liczni i starsi - powiedział podczas prezentacji otwierającej 12. edycję Kongresu Rynku FMCG "Trendy i ryzyka. Gospodarcze scenariusze dla handlu detalicznego w regionie CEE" Jan Krzysztof Bielecki, przewodniczący Rady Partnerów w EY Polska, były premier, były dyrektor wykonawczy w Europejskim Banku Odbudowy i Rozwoju.

- Mamy swoje pewne nawyki. Polacy chcieliby chodzić do sklepów niemal codziennie. To cieszy branżę handlową - rozpoczął swoje wystąpienie Jan Krzysztof Bielecki.

Jan Krzy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 12:00
StoryEditor
PepsiCo inwestuje w napoje z prebiotykami. Koncern przejmuje markę Poppi
PepsiCo przejęło start-up Poppi oraz stworzoną przez niego markę funkcjonalnych napojów pod tą samą nazwą (fot. Shutterstock)

PepsiCo Inc. ogłosiło, że zawarło ostateczną umową przejęcia firmy Poppi. Wraz z nią do portfolio koncernu trafi marka Poppi, którą sygnowane są funkcjonalne napoje gazowane, łączące prebiotyki, sok owocowy i ocet jabłkowy. Ile PepsiCo zapłaciło za ten koncept?

Firma i marka Poppi została założona przez małżeństwo Allison i Stephena Ellsworthów z Teksasu, którzy początkowo we własnej kuchni zaczęli produkcję niskokalory...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 09:25
StoryEditor
E.Wedel idzie tropem sieci handlowych. Będzie sprzedawać paczki-niespodzianki
Fanryka Czekolady E.Wedel daje ”drugie” życie niedoskonałym słodyczom. Rusza sprzedaż paczek-niespodzianek (fot. Aleksandra Kusz vel Sobczuk/LinkedIn)

Najpierw sklepy zaczęły sprzedawać nieidealne owoce i warzywa oraz mocno promować ich jakość, nieodbiegającą od produktów spełniających wszelkie normy. Teraz do gry włącza się Fabryka Czekolady E.Wedel, która będzie oferować zestawy słodyczy z niewielkimi defektami produkcyjnymi.

Od 12 marca br. w sklepie muzealnym na warszawskim Kamionku można kupić wyjątkowe paczki „Daj im szansę”. Zawierają one produkty z defektami produkcyjnymi prosto z wedlowskiej f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 11:03