23.11.2022 / 13:46
StoryEditor

Jak Grupa MOL zmieni stacje Lotosu? Jakie nowe koncepty handlowe pojawią się w Polsce [WYWIAD]

Stacja paliw MOL (fot. mat. prasowe)
Robert Pitt, Group Retail CEO, MOL Group: - Ważną część strategii stanowi również rozwój naszego konceptu Fresh Corner, oferty gastronomicznej, w tym naszych najważniejszych produktów, czyli kawy i hot dogów oraz własnej marki produktów spożywczych. Podstawowy cel stanowi jednak budowa świadomości marki, na której będziemy w stanie budować naszą pozycję.

Co wejście Grupy MOL oznacza dla polskiego rynku fuel retail? Czym firma będzie chciała zdobyć portfele polskich konsumentów?

Jako nowy gracz na rynku, będziemy chcieli sk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 13:49
StoryEditor
Kaufland wprowadza Ciche Godziny. Sieć zadba o najbardziej wrażliwych klientów
Sklep sieci Kaufland (fot. Materiały Prasowe)

Od 18 marca we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce wprowadzone zostały Ciche Godziny. Celem inicjatywy jest stworzenie bardziej komfortowych warunków do zakupów dla osób wrażliwych na bodźce sensoryczne. W każdy wtorek, będą oni mogli kupować ulubione produkty w wyciszonym otoczeniu, bez głośnych komunikatów i muzyki.

Kaufland oraz fundacja JiM wdrażają rozwiązanie będące odpowiedzią na potrzeby osób neuroatypowych oraz wszystkich klientów preferujących spokojniejsze warunki zakupowe. Od 18 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 16:38
StoryEditor
Duża sieć handlowa wyrzuca z półek Pampersy. W tle spór o ceny i negocjacje handlowe z dostawcą
Duża sieć handlowa wyrzuca z półek Pampersy. W tle spór o ceny i negocjacje handlowe z dostawcą (fot. Shutterstock)

W sklepach sieci Colruyt brakuje pieluch Pampers. Powodem są trudne negocjacje cenowe z ich producentem, firmą Procter & Gamble. To już kolejny tego typu przypadek w branży handlowej, kiedy to produkty znikają z oferty w wyniku sporu cenowego.

Klienci Colruyt spotykają się z komunikatem: "Drogi kliencie, ten produkt jest tymczasowo niedostępny. Prowadzimy negocjacje z dostawcą, aby nadal oferować Ci najniższą cenę. Dz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 00:00