26.08.2020 / 15:04
StoryEditor

Inflacja w Biedronce: Gang Fajniaków droższy niż Słodziaki i Świeżaki. Wydaj 3 tys. zł i odbierz "darmową" maskotkę

Gang Fajniaków w Biedronce (Biedronka)
27 sierpnia do sklepów trafią nowe książki i maskotki. Po Świeżakach i Słodziakach przyszedł czas na Fajniaki. Biedronka ujawniła dziś, jak będą wyglądać nowe pluszaki a także, w jaki sposób można zebrać ich kolekcję. Wydaje się, że jest to dość ekskluzywna kolekcja. O ile w ubiegłych edycjach za 40 zł wydanych w sklepie można było dostać jedną naklejkę, o tyle w tym roku rodzice chcący zdobyć dla dzieci cenny gadżet muszą już wydać 50 zł, żeby dostać naklejkę. Łatwo więc policzyć, że "darmową" maskotkę odebrać można po wydaniu w Biedronce 3 tys. zł.

Czas trwania akcji to nieco ponad 3 miesiące, więc miesięcznie trzeba w dyskoncie zostawić ok. 1 tys. zł. Na szczęście, jak co roku, operator przewidział różne promocje, przy ok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 15:06
StoryEditor
Rafał Drzewiecki, country director w TikToku: Retailerzy i marki FMCG są immanentną częścią naszej platformy [WYWIAD]
Rafał Drzewiecki, country director w TikToku (fot. Tomasz Puchalski)

Jak TikTok zmienia branże handlową i spożywczą w Polsce? Czy w Polsce ruszy TikTok Shop i czy firma zaoferuje kiedyś pełny fulfillment dla e-commerce? Na te i inne pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl odpowiedział Rafał Drzewiecki, country director w TikToku.

Gdy obserwuję działania TikToka na innych rynkach, odnoszę wrażenie, że platforma rozrywkowa coraz bardziej staje się platformą do sprzedaży – zmierza w kierunku marketplace’u l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.02.2025 / 20:49
StoryEditor
Kaufland zapowiada przyspieszenie ekspansji w Polsce
Kaufland Słowacja

Zaledwie dwa miesiące temu Kaufland otworzył w Polsce swój sklep nr 250. Teraz niemiecki operator sieci supermarketów sygnalizuje przyspieszenie ekspansji i otwarcie w najbliższym czasie dwóch nowych marketów.

Kaufland otworzy wkrótce dwa nowe supermarkety w Polsce. Placówki powstaną w Kozienicach i Warszawie przy ul. Szpotańskiego – pochwalił się Stefan Hoppe, prezes sieci w naszym k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 20:17