04.10.2023 / 16:39
StoryEditor

Ile sklepów Lidl może otworzyć w Polsce? Poznaliśmy plany niemieckiego dyskontera! [TYLKO U NAS]

Zakupy w polskim sklepie Lidl wypadają korzystniej cenowo w porównaniu do Czech i Niemiec (shutterstock.com)
Jeszcze w tym roku sieć Lidl przekroczy prawdopodobnie granicę 900 sklepów na polskim rynku. Z nieoficjalnych informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że ambicje sieci są znacznie większe. Tekst odpowiada na pytania: # Ile placówek Lidl może otworzyć w naszym kraju? # Jak Lidl szacuje potencjał, w jakim tempie chce się rozwijać? # Gdzie Lidl będzie otwierał swoje sklepy?

Lidl przez wiele lat rozwijał się w Polsce w umiarkowanym tempie, otwierając od 30 do 40 sklepów, ostatnie lata przyniosły jednak znaczne przyspieszenie. W 2022 r. – jak poinfo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 16:16
StoryEditor
Czego oczekuje od franczyzy pokolenie Z? Dr Marta Ziółkowska przedstawiła wyniki badań
dr Marta Ziółkowska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Edukacja, elastyczność operacyjna, a także rozwój nowych technologii będą kluczowymi elementami przyszłości franczyzy w świecie pokolenia Z - przekonywała podczas konferencji Franczyza 3.0 NextGen dr Marta Ziółkowska. Ekspertka zaprezentowała także wyniki badań przeprowadzonych wśród studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z przedstawionych danych jasno wynika, czym przyszli przedsiębiorcy będą kierować się przy wyborze systemu franczyzowego.

W czwartek 14 lipca w stołecznym hotelu Renaissance Warsaw Airport odbyła się konferencja Franczyza 3.0 NextGen. W trakcie wydarzenia miała miejsce prezentacja Marty Zió...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 21:34
StoryEditor
Dino spodziewa się w IV kw. ograniczenia wzrostu sprzedaży LfL, m.in. przez konieczność konkurowania z dyskontami
Sklep sieci Dino Polska (Shutterstock)

Dino Polska ujawniło prognozy na czwarty kwartał roku i kolejne kwartały. Na działalność spółki wpływ będą miały takie czynniki, jak wzrost dochodów rozporządzalnych gospodarstw domowych z jednej strony, a z drugiej rosnące koszty operacyjne i rywalizacja z dyskontami.

Zarząd Dino ocenia, że na działalność i wyniki Grupy Dino do końca 2024 roku, a także w kolejnych kwartałach, może mieć wpływ sytuacja makroekonomiczna w Polsce, a także wzrost ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 14:56