18.11.2019 / 10:01
StoryEditor

Hipermarkety Tesco po zmianach. Czy sieć przekona Polaków do częstszych zakupów? [GALERIA]

Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dawniej hipermarket, teraz hipermarket kompaktowy Tesco na Kabatach w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dawniej hipermarket, teraz hipermarket kompaktowy Tesco na Kabatach w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dawniej hipermarket, teraz hipermarket kompaktowy Tesco na Kabatach w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ograniczanie asortymentu, zmniejszanie powierzchni, zachęcanie klientów do częstszych i szybkich zakupów - to zmiany wprowadzane przez Tesco w Polsce. Restrukturyzująca swój biznes sieć dostosowuje hipermarkety do formatu hipermarketu kompaktowego, tnąc je do "jedynie" 3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Jak sklepy wyglądają po zmianach?

Hipermarket Tesco na warszawskich Kabatach odwiedziliśmy w piątek przed długim weekendem listopadowym. To dzień, w który Polacy robili zakupy na zapas, by starczyły na kilka dni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.04.2025 / 10:15
StoryEditor
Żabka bierze na celownik centralną Polskę. Sieć convenience planuje potężną inwestycję pod Łodzią
Żabka na szczycie PKiN w Warszawie, fot. Żabka

Spółka Żabka Polska, zarządzająca siecią ponad 11 000 sklepów convenience w Polsce i za granicą ma ambitny cel rozwoju. Firma widzi potencjał na otwarcie niemal 20 000 sklepów w naszym kraju, aby go osiągnąć inwestuje w rozwój łańcucha dostaw, który pozwoli obsłużyć tak potężną liczbę placówek handlowych. Już za kilka dni firma pokaże swój nowy magazyn pod Wrocławiem, a już wkrótce ruszy realizacja dużej inwestycji pod Łodzią.

Sieć logistyczna Żabki to obecnie 11 centrów dystrybucyjnych i terminali w Polsce oraz 8 w Rumunii. Już w tym tygodniu operator oficjalnie uruchomi centrum logistyczne w Kątach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.04.2025 / 13:05
StoryEditor
Hakerzy uderzyli w czołowego detalistę w Europie. Grożą ujawnieniem dokumentów
Ahold Delhaize (fot. aholddelhaize.com)

Hakerzy podejrzewani o powiązania z Rosją zaatakowali grupę Ahold Delhaize. Choć incydent miał miejsce jesienią zeszłego roku, sprawa dopiero teraz wyszła na jaw.

Internetowi przestępcy skradli dane sieci w Stanach Zjednoczonych. Łącznie, jak informuje retaildetail.eu, chodzi aż o 6 terabajtów różnych danych, w tym miliony dokumentów. Był...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2025 10:35