18.11.2019 / 10:01
StoryEditor

Hipermarkety Tesco po zmianach. Czy sieć przekona Polaków do częstszych zakupów? [GALERIA]

Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dawniej hipermarket, teraz hipermarket kompaktowy Tesco na Kabatach w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dawniej hipermarket, teraz hipermarket kompaktowy Tesco na Kabatach w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dawniej hipermarket, teraz hipermarket kompaktowy Tesco na Kabatach w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ograniczanie asortymentu, zmniejszanie powierzchni, zachęcanie klientów do częstszych i szybkich zakupów - to zmiany wprowadzane przez Tesco w Polsce. Restrukturyzująca swój biznes sieć dostosowuje hipermarkety do formatu hipermarketu kompaktowego, tnąc je do "jedynie" 3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Jak sklepy wyglądają po zmianach?

Hipermarket Tesco na warszawskich Kabatach odwiedziliśmy w piątek przed długim weekendem listopadowym. To dzień, w który Polacy robili zakupy na zapas, by starczyły na kilka dni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 17:08
StoryEditor
Wigilia wolna od pracy? Minister jest na tak, ale wskazuje inne święto, które powinno stać się dniem pracującym
(fot. Shutterstock)

Wigilia Bożego Narodzenia jako dzień wolny od pracy to temat, który powraca na sejmową agendę. Posłowie Lewicy złożyli projekt ustawy w tej sprawie, chcąc, aby nowe przepisy weszły w życie już w 2024 roku. W ubiegły piątek odbyło się pierwsze czytanie projektu, po którym Sejm zdecydował, że sprawa trafi do dalszych prac w dwóch komisjach: polityki społecznej i rodziny oraz gospodarki i rozwoju.

Pomysł wprowadzenia wolnego dnia w Wigilię spotkał się z poparciem minister funduszy Katarzyny Pełczyńskiej-Nałęcz z Polski 2050. W rozmowie z "Faktem" wyraziła swoje poparcie d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 13:50
StoryEditor
Polska Grupa Detalistów i Spółdzielni rozpoczyna działalność. Jakie są plany sojuszu zakupowego czterech polskich firm? [TYLKO U NAS]
Polska Grupa Detalistów i Spółdzielni to nowa grupa zakupowa na rynku handlu FMCG (fot. wiadomoscihandlowe.pl, mat. prasowe)

Polscy operatorzy sklepów spożywczych łączą siły w walce z zagranicznymi detalistami. Topaz, Polska Grupa Supermarketów, Społem Białystok i SPS Handel utworzyły Polską Grupę Detalistów i Spółdzielni, która da im lepszą pozycję negocjacyjną w rozmowach z dostawcami. Polskie firmy otrzymały już zielone światło od prezesa UOKiK, a teraz po raz pierwszy opowiadają o planach związanych z projektem grupy zakupowej.

Łączne obroty podmiotów tworzących Polskiej Grupy Detalistów i Spółdzielni przekraczają 3 mld zł, a liczba sklepów, dla których dokonywane będą wspólne zakupy, to ponad 5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 00:07