16.03.2020 / 08:04
StoryEditor

Handel po koronawirusie nigdy nie będzie już taki sam! [FELIETON]

Po zwalczeniu epidemii określenie ‘patriotyzm zakupowy‘ może nabrać zdecydowanie głębszego i wieloaspektowego znaczenia (fot. Adobe Stock)
Epidemia koronawirusa na naszych oczach wywraca do góry nogami modele biznesowe wielu firm. Niektóre z tych zmian zostaną z nami na stałe. Dla handlu pandemia i jej skutki są bolesną lekcją. Z całą siłą ujawniła ona chociażby krytyczne punkty w łańcuchach dostaw i pokazała jak w kryzysowych sytuacjach zachowują się konsumenci. Wykreowała również nowe nawyki zakupowe, płatnicze, w zakresie bezpieczeństwa i higieny czy wreszcie dała potężny impuls rozwojowy kanałowi e-grocery.

Na palcach jednej ręki można wyliczyć branże, które mogą powiedzieć, że coronavirus SARS-CoV-2, wywołujący chorobę o nazwie COVID-19, nie odcisnął na nich (nie tylko biznesowego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 08:25
StoryEditor
Maksymilian Braniecki, były szef polskiego oddziału, odchodzi z Lidla! Skąd ta decyzja?
Maksymilian Braniecki, były już chief people officer w Lidl International (fot. mat. prasowe)

Przez prawie pięć lat Maksymilian Braniecki był CEO Lidl Polska, a wcześniej prezesem Lidl Romania. Ostatnia jego funkcja to chief people officer w Lidl International. Teraz na swojej osi zawodowej zaznaczył “Przerwa”. Dlaczego?

W strukturach Lidla Maksymilian Braniecki pracował 22 lata. - W marcu 2025 r. moja podróż z Grupą Lidl dobiegła końca - decyzja, na którą wspólnie się zgodziliśmy, którą podjęła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 16:03
StoryEditor
Biedronka wydłuża godziny pracy sklepów przed Wielkanocą. Do której będą otwarte?
Na zdj. sklep sieci Biedronka w Warszawie, który w tym tygodniu będzie czynny do 23.30 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

By ułatwić klientom organizację świątecznych dni, sieć Biedronka wydłuża godziny otwarcia swoich sklepów w tygodniu poprzedzającym Wielkanoc. Od 14 do 18 kwietnia większość placówek będzie czynnych co najmniej do godziny 23:30. na tym nie koniec niespodzianek.

Wydłużone godziny otwarcia sklepów Biedronka w tygodniu poprzedzającym Wielkanoc to odpowiedź na potrzeby klientów. Ponad 3200 placówek sieci będzie czynnych aż do godziny 23:30...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2025 23:15