16.09.2016 / 14:23
StoryEditor

Geomarketing minimalizuje ryzyko w biznesie

(fot. mat.pras.)
Ryzyko związane z otwieraniem pierwszego czy kolejnego sklepu można zminimalizować. I to niezależnie od jego wielkości. Pozwala na to geomarketing – narzędzie wykorzystujące informacje o lokalizacji do wspierania decyzji biznesowych.

Geomarketing to wykorzystywanie danych przestrzennych w celu analizowania obecnych i potencjalnych rynków, grupy docelowej, konkurencji, sprzedaży oraz lokalizacji. W efekcie u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 16:55
StoryEditor
Amazon rzuca wyzwanie Temu. Tworzy sekcję dyskontową, planuje wysyłkę towarów prosto z Chin
Czyżby Amazon miał asa w rękawie? (fot. Elpisterra/Shutterstock)
Być może Amazon znalazł odpowiedź na problem rosnącej popularności chińskich marketplace‘ów takich jak Temu czy Shein. Amerykański gigant planuje uruchomić na swojej stronie osobną sekcję z tanimi produktami, które wysyłane będą do klientów bezpośrednio z magazynów w Chinach. Ma to pozwolić na zaoferowanie niższych cen.

O niespodziewanym ruchu Amazona donosi serwis technologiczny "The Information". Pierwotnym źródłem informacji jest prezentacja, jaka miała zostać pokazana chińskim sprzedawcom p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 13:24
StoryEditor
Zakupy sterowane zdrowiem. Na jakie produkty Polacy zamierzają wydać więcej pieniędzy w najbliższych miesiącach?
Co drugi konsument w Polsce deklaruje zwiększanie wydatków na świeże warzywa i owoce, a co trzeci na suplementy diety oraz tyby i owoce morza (fot. Shutterstock)
Ponad połowa konsumentów w Polsce spodziewa się w ciągu najbliższych sześciu miesięcy zwiększyć wydatki na świeże owoce i warzywa. Jednocześnie prawie co czwarty planuje zmniejszyć środki przeznaczane na zakup czerwonego mięsa. Eksperci ze Startegy& wyjaśniają, o czym to świadczy.

Prognozy wielkości wydatków w sklepach spożywczych zawarte w najnowszym badaniu Strategy& zatytułowanym "Optymizm tylko tam, gdzie niska cena. Postawy i zachowania zakupowe p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2024 23:31