08.03.2022 / 09:27
StoryEditor

Gender gap w handlu. O tym się nie mówi [DLA SUBSKRYBENTÓW]

Warunkiem zlikwidowania zjawiska gender pay gap jest wprowadzenie jawności płac w całej gospodarce (fot. Shutterstock)
Zjawisko gender gap najczęściej sprowadzane jest do kwestii różnic w płacach pomiędzy kobietami i mężczyznami pełniącymi podobne funkcje. Jest ono jednak znacznie szersze i wykracza daleko poza kwestie ekonomiczne. Jest dosyć powszechne i nie omija branży handlowej, która jednocześnie należy do najbardziej sfeminizowanych.

Światowe Forum Ekonomiczne (WEF), badając je, skupia się na czterech obszarach. Są to: ekonomia, w której różnice w płacach są brane pod uwagę, ale liczą się też wskaźnik aktywn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 09:16
StoryEditor
Ile sklepów ma Biedronka w Warszawie? Jak wygląda rozwój konceptu ultra mini?
Biedronka w Warszawie (fot. Materiały Własne)

Sieć Biedronka nie zapomina o rozwoju także na nasyconym już rynku warszawskim. Ostatnio otwierała sklepy w bardziej peryferyjnych dzielnicach.

Jak zwraca  uwagę Zbigniew Jaszkowski, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka, odpowiedzialny za region Warszawa, w samej stolicy działa obecnie  175 sklepów dyskontera, a w całe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 14:33
StoryEditor
Dodo zniesie kolejne jaja. Sieć pizzerii przyspiesza z ekspansją w Polsce. Julia Yakubenkova: Widzę dla nas duży potencjał na rynku
Julia Yakubenkova, CEO Dodo Pizza Poland (fot. materiały prasowe)

Dodo Pizza Poland - masterfranczyzobiorca popularnej rosyjskiej sieci pizzerii Dodo Pizza, przedstawił plany firmy na najbliższe miesiące. - Pomimo konkurencji, widzę w nas potencjał i miejsce na rynku. Mamy bowiem silny produkt i prowadzimy dobre działania marketingowe - mówi nam Julia Yakubenkova, CEO Dodo Pizza Poland.

Julia Yakubenkova, CEO Dodo Pizza Poland podsumowała rozwój sieci w 2024 r. i zasygnalizowała plany ekspansji na terenie Warszawy w 2025 r. Z opublikowanych materiałów wynika, ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 19:05