22.02.2018 / 15:12
StoryEditor

Fuzja PKN Orlen z Lotosem stworzy potężnego gracza na rynku handlowym

(fot. materiały prasowe)
Po raz kolejny wraca sprawa możliwego połączenia koncernów paliwowych PKN Orlen i Grupy Lotos. Tym razem minister energii Krzysztof Tchórzewski powiedział na antenie TVP Info, że głosy w sprawie połączenia Orlenu z Lotosem pojawiają się coraz częściej i że fuzja nie byłaby złym rozwiązaniem. Ewentualne połączenie gigantów byłoby ważnym wydarzeniem nie tylko w sektorze paliwowym, ale także handlowym. Mogłoby ono doprowadzić do powstania potężnej sieci handlowej liczącej nawet 2400 stacji paliw, a tym samym sklepów w formacie convenience. Oczywiście stanie się tak jedynie, gdyby na pełną fuzję w obszarze detalu zgodził się UOKiK.

Krzysztof Tchórzewski podkreślił, że żadna decyzja dotycząca połączenia Orlenu z Lotosem jeszcze nie zapadła, a sprawę trzeba dokładnie zbadać. Minister zaznaczył też, że "obecn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 16:11
StoryEditor
Intermarche zaczyna współpracę z internetowym supermarketem. Będzie dostarczał produkty do magazynów gracza e-grocery
Supermarketi nternetowy Picnic działa m.in we Francji (fot. Facebook/picnic.supermarket)

Holenderski supermarket internetowy Picnic nawiązał we Francji współpracę z siecią Intermarche. Obaj detaliści należą do tego samego sojuszu zakupowego.

Picnic, aby związać się z Intermarche, musiał zakończyć współpracę ze swoim obecnym partnerem na francuskim rynku, czyli Cooperative U.

Jak zwraca uwagę retaildet...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 13:25
StoryEditor
Właściciel marek Vistula, Bytom i Wólczanka sprzedaje ubrania z drugiego obiegu. Podpisał umowę z partnerem
Salon marki Vistula w CH Westfield Mokotów w Warszawie (fot.wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Grupa VRG będzie sprzedawać swoje ubrania z drugiej ręki za pośrednictwem salonów Vive Profit. Pilotaż już wystartował.

Grupa VRG właściciel m.in. marek takich jak Vistula, Bytom, Wólczanka oraz VIVE Profit, polska sieć sklepów z odzieżą cyrkularną, rozpoczęły wspólne działania. Kooperacja dotycz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 04:37