29.07.2020 / 09:34
StoryEditor

Frisco.pl uruchamia nowy program lojalnościowy Frisco Friends

Frisco.pl chce lojalizować klientów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Już 3 sierpnia wystartuje Frisco Friends - nowy program lojalnościowy Frisco.pl. Internetowy sklep z żywnością usprawnia swoje działania mające na celu lojalizację klientów, by zwiększyć sprzedaż i zarazem dostosować program do nowych realiów po lockdownie, który spowodował boom na zakupy online.

Frisco zapowiada, że każdy klient wraz z pierwszymi zakupami będzie otrzymywał książeczkę z pięcioma kuponami rabatowymi o łącznej wartości 135 zł. Po sześciu zakupach klient au...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 09:22
StoryEditor
Lagardère Travel Retail inwestuje w strefę handlową na Lotnisku Chopina w Warszawie. Modernizacje i nowe koncepty handlowe
568301
fot. Mat. Prasowe
568297
fot. Mat. Prasowe
568298
fot. Mat. Prasowe
568299
fot. Mat. Prasowe
568301
568297
568298
568299

Lagardère Travel Retail rozwija swoją obecność na Lotnisku Chopina w Warszawie, otwiera nowe lokale i modernizuje dotychczasowe przestrzenie. Firma otworzyła m.in. sklep marki Victoria’s Secret w nowym koncepcie wizualnym, a także wprowadziła nowe formaty w postaci wysp handlowych. Na 2025 rok spółka zapowiada kolejne modernizacje.

Lagardère Travel Retail tworzy różnorodną ofertę handlową na Lotnisku Chopina w Warszawie. Obecnie portfolio firmy obejmuje restauracje, kawiarnie, sklepy duty free, formaty pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 23:06
StoryEditor
Biedronka leci w kosmos! Sprzedaż sieci przekroczyła 100 mld zł ... ale dyskonter musiał przełknąć bardzo gorzką pigułkę

Grupa Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka zwiększyła w ubiegłym roku sprzedaż o ponad 9 proc. do poziomu 33,5 miliarda euro. Potężny udział w tym wyniku miała polska Biedronka, która pomimo ujemnego LFL przekroczyła niewyobrażalną granice 100 mld zł sprzedaży (po aktualnym kursie).

Sprzedaż grupy Jeronimo Martins wzrosła w 2024 r. o 9,3 proc. (o 4,9 proc. przy stałych kursach wymiany), do poziomu 33,5 mld euro, przy LFL na poziomie 0,6 proc. 

W IV kw....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:47