10.01.2018 / 07:58
StoryEditor

FoodCare wejdzie w segment wody butelkowanej. Prezes Włodarski zdradza szczegóły projektu

Wiesław Włodarski (fot. FoodCare)
Najpóźniej w marcu br. FoodCare poszerzy swoje portfolio o markę wody. Jak deklaruje w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl Wiesław Włodarski, twórca i obecny prezes firmy, możliwe jest stworzenie albo marki własnej, albo akwizycja już istniejącej.

- Moim głównym projektem jest dołączenie do portfolio wody mineralnej. Ten segment ma ogromny potencjał - tłumaczy Wiesław Włodarski.

Jak dodaje, obecnie na polskim rynku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.03.2025 / 08:04
StoryEditor
Carlsberg ponownie inwestuje w piłkę nożną. Został oficjalnym piwem UEFA
NYON, SWITZERLAND - JANUARY 15: UEFA President Aleksander Ceferin meets Calsberg CEO Jacob Aarup-Andersen at the UEFA Headquarters, The House of the European Football, on January 15, 2025 in Nyon, Switzerland (Photo by Kristian Skeie - UEFA/UEFA via Getty Images)

Duński browar podpisał długoterminową współpracę z europejską konfederacją piłkarską, stając się oficjalnym piwem piłki nożnej reprezentacji narodowych UEFA.

Umowa obejmuje szereg rozgrywek, w tym UEFA EURO 2028, UEFA Women‘s EURO 2029, finały Ligi Narodów UEFA, Ligę Narodów Kobiet UEFA, europejskie kwalifikacje mężczyzn i kobiet ora...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 16:20
StoryEditor
Biedronka kontra Dino. Szykuje się starcie największych sieci handlowych na Podkarpaciu, dyskonter rusza z dużą inwestycją!
(fot. mat. prasowe; wiadomoscihandlowe.pl)

W 2025 r. Biedronka planuje otworzyć w Polsce 130-150 sklepów netto, uruchomi także nowe, już 18. centrum dystrybucyjne. Obiekt powstanie na Podkarpaciu, a wzmocnić ma ekspansję dystrybutora w regionie, gdzie jeden z największych konkurentów - czyli sieć supermarketów Dino - dopiero rozpoczyna budowanie swojej pozycji.

Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna budowę nowoczesnego centrum dystrybucyjnego na Podkarpaciu. Magazyn ruszy jeszcze w 2025 r. w okolicach w Sokołowa Małopolskiego i nie tylko ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. marzec 2025 13:18