24.08.2016 / 11:27
StoryEditor

Oferta Faktorii Win dostępna w e-sklepie Frisco.pl. Eurocash szuka synergii w biznesie

Oferta Faktorii Win w supermarkecie Frisco.pl (materiały prasowe)
Grupa Eurocash wprowadziła do oferty sklepu internetowego Frisco.pl produkty dostępne w ramach konceptu handlowego Faktoria Win. Już od stycznia działa wirtualna sekcja Faktorii Win w sklepie internetowym frisco.pl z oferty mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy i okolic. Szeroka oferta win to szansa na zyskanie w tej kategorii przewagi nad konkurencją.

Przypomnijmy, że Grupa Eurocash zainwestowała we Frisco.pl pod koniec 2014 r. Największy dystrybutor hurtowy w Polsce objął ok. 44 proc. akcji we Frisco.pl. Akcjonariuszem więk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 09:40
StoryEditor
Rząd dołoży do inwestycji Dino. Jedna ze spółek grupy dostanie 2,6 mln złotych w gotówce
Grupa Dino Polska dostała rządowy grant, który pokryje część kosztów związanych z budową drugiego zakładu mięsnego spółki Agro-Rydzyna (fot. Wiadomości Handlowe, Konrad Kaszuba)
Należąca do grupy kapitałowej Dino Polska spółka Agro-Rydzyna, dostanie zastrzyk gotówki z Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Zostanie ona przeznaczona na dokończenie budowy drugiego zakładu produkującego mięso i wędliny trafiające do sklepów sieci Dino.

Spółka Agro-Rydzyna reprezentowana przez członków zarządu Michała Krauzego i Joannę Jagodzińską podpisała w czerwcu br. umowę grantową z przedstawicielem Ministerstwem Rozwoju...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 15:55
StoryEditor
Już jesienią wystartuje San Park Piaseczno. Centrum stawia na sklepy specjalistyczne
Wizualizacja San Park Piaseczno (fot. San Park Piaseczno)
Za kilkanaście tygodni oddany do użytku ma zostać nowy obiekt handlowy pod Warszawą. San Park Piaseczno będzie miał powierzchnię 3,7 tys. mkw. GLA oraz 40 lokali sklepowych i restauracyjnych.

Budowa San Parku Piaseczno rozpoczęła się w sierpniu ubiegłego roku i od początku prowadzonych prac przebiega zgodnie z założonym harmonogramem. Otwarcie flagowej inwestycji spó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 15:08