13.08.2018 / 14:46
StoryEditor

E.Leclerc w Polsce myśli o wprowadzeniu lodówkomatów. We Francji sieć już je instaluje

(mat. prasowe EPTA)
Urządzenia firmy EPTA, o nazwie EPTABricks, występują w wersjach bez chłodzenia, z chłodzeniem i z mrożeniem. Można z nich budować dowolne konfiguracje lodówkomatów, które umożliwiają odbiór zamówień online świeżej, suszonej, schłodzonej i mrożonej żywności. Francuski E.Leclerc chce na ich bazie rozwijać sieć punktów odbioru zamówień e-grocery. Polski oddział sieci "jest zainteresowany tym rozwiązaniem".

Automaty można montować zarówno wewnątrz placówek, jak i na zewnątrz, dzięki czemu klienci mogą odbierać zamówienia w trybie 24/7. W ten sposób może być dostarczana żywność świe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 12:10
StoryEditor
Sieć KiK zmienia swoje sklepy. Postawiła na koncept Dynamics 2.0
Pierwszy nowy sklep sieci KiK rusza w Mrągowie (fot. mat.pras.)

KiK rozpocznie marzec z przytupem, otwierając pierwszy w tym roku sklep. Marka umacnia swoją pozycję na rynku zarówno poprzez rozwój sieci, jak i modernizację istniejących salonów. W 2024 roku przebudowano już ponad 100 sklepów, a kolejne prace są zaplanowane na nadchodzące miesiące.

Sieć sklepów KiK oficjalnie wystartuje z tegorocznymi działaniami ekspansyjnymi 1 marca w Mrągowie. Nowy salon został zaprojektowany zgodnie z wprowadzoną w zeszłym roku koncep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 14:05
StoryEditor
Polacy zmęczeni debatą o handlu w niedzielę. Zwolenników przywrócenia handlowych niedziel jest coraz mniej
Polacy zmęczeni debatą o handlu w niedzielę (fot. Shutterstock)

Jeszcze kilka lat temu wydawało się, że temat handlu w niedziele mocno dzieli społeczeństwo, jednak dziś widać wyraźne zmęczenie tym zagadnieniem. Z najnowszego badania UCE Research wynika, że za przywróceniem niedziel handlowych opowiada się 41,5 proc. Polaków, a przeciwnych jest 47 proc. To spadek poparcia dla liberalizacji handlu w porównaniu do poprzednich lat. Niezdecydowanych pozostaje 11,5 proc. badanych.

Jeszcze we wrześniu 2024 r. zwolenników zniesienia zakazu było więcej – 52,6 proc. Wcześniejsze badania także pokazywały większe poparcie dla handlowych niedziel. Rok temu propo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. marzec 2025 19:05