12.11.2021 / 13:25
StoryEditor

Chiński gigant handlu JD.com stworzy sieć sklepów spożywczych w Europie! Ruszają pierwsze placówki Ochama

Na zdj. pierwszy sklep Ochama, sieci rozwijanej przez JD.com (fot. Ochama)
JD.com - główny rywal Alibaby na chińskim rynku - uruchomi stacjonarne sklepy spożywcze na naszym kontynencie. Krajem, od którego operator rozpocznie ekspansję w Europie, będzie Holandia. Pierwszy sklep dopiero co został otwarty, a kolejne trzy ruszą niebawem. Fizycznym punktom sprzedaży towarzyszyć będzie e-sklep. Czy europejskie, w tym polskie sieci handlowe mają się czego bać?

JD.com nie będzie działać w Europie pod swoim głównym logo m.in. ze względu na to, że z tego znaku towarowego korzysta już znana brytyjska sieć placówek z odzieżą sportową JD Sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 10:56
StoryEditor
E-commerce zyskuje udziały w rynku handlowym. Rośnie zwłaszcza sprzedaż produktów używanych.
Kobieta robiąca zakupy przez internet (fot. Shutterstock)

Odsetek internautów robiący zakupy w sieci utrzymuje się od 2023 roku na zbliżonym poziomie, co może wskazywać na to, że konsumenci kupują częściej i więcej, w tym również przedmiotów z drugiej ręki. Potwierdzają to także dane OLX.

Ponad 40 proc. klientów sklepów internetowych kupuje w Internecie częściej niż raz w tygodniu. Najczęściej jest to sprzęt AGD i RTV, książki, czy produkty związane z modą (buty,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 12:42
StoryEditor
Spiżarnia umacnia się na rynku brytyjskim. Firma z Lublina otworzyła nowy magazyn w Gainsborough
Lubelska firma Spiżarnia uruchomiła w Anglii swój kolejny Magazyn

Spiżarnia - jedna z największych polskich firm zajmujących się dystrybucją produktów spożywczych i artykułów chemiczno-kosmetycznych za granicę, poszerza swoje działania na Wyspach Brytyjskich. Spółka z Lublina właśnie otworzyła nowy magazyn w Gainsborough. Obiekt pozwoli na umocnienie swojej pozycji w Anglii.

Spiżarnia Food Wholesaler to firma, która dostarcza Polakom mieszkających za granicą rodzime produkty. Spółka współpracuje z ponad 1100 sklepami. W swojej ofercie posiada ponad ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 00:20