27.10.2016 / 18:28
StoryEditor

Carrefour wprowadza żywność do oferty sklepu internetowego eCarrefour.pl

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska (materiały prasowe, Carrefour)
Carrefour wybrał doskonały moment na debiut na polskim rynku e-grocery. Jeden z ważniejszych e-graczy na warszawskim rynku e-commerce, czyli Alma24.pl został właśnie zamknięty. Alma zostawiła po sobie klientów i spore udziały w rynku, które będą chciały zagospodarować sieci Tesco, Piotr i Paweł, Frisco.pl, a teraz także Carrefour.

W ciągu ostatnich miesięcy Carrefour systematycznie rozwijał asortyment sklepu internetowego eCarrefour.pl, teraz zdecydował się na wprowadzenie do oferty produktów spożywczych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 16:08
StoryEditor
Allegro wypowiada wojnę podróbkom. Właściciel platformy wprowadził kary za próby ich sprzedaży
Podróbki stanowią duży problem m.in. dla branży odzieżowej, ale też kosmetycznej czy zabawkarskiej (fot. Shutterstock)

Handel podróbkami naraża przemysł na poważne straty. Sama tylko branża odzieżowa traci z tego tytułu niemal 12 miliardów euro rocznie, co stanowi około 5,2 proc. całkowitego obrotu tego sektora. – W Polsce najwięcej podróbek pojawia się na Allegro – stwierdza Marta Macuga, adwokat z Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy. 4Właściciel platformy zdaje się mieć świadomość skali problemu, bo postanowił z nim walczyć. Jak?

Marta Macuga, adwokat z Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy, która przeanalizowała nowy regulamin korzystania z Allegro stwierdziła, że został on wprowadzony m.in. po to, żeby...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.12.2024 / 09:10
StoryEditor
Krzysztof Apostolidis, Partner Center: Za granicą dobre wino można kupić w sklepie za kilka euro. Polacy też chcą mieć taką możliwość
02.12..2024 Wolbórz, n/z Partner Center fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl

- Jesteśmy optymistami, bo to, co robimy od lat, robimy dobrze. Nasz wzrost jest dwucyfrowy, szybszy niż rynek, chociaż wolumen zmniejsza się, ale oznacza to wzrost znaczenia produktów premium w naszym portfolio - mówi Krzysztof Apostolidis, prezes zarządu Partner Center.

Kończący się rok był dla rynku winiarskiego…

… trochę dobry, a trochę zły. Na pewno inny niż do tej pory. W ostatnich latach przyzwyczailiśmy się, że rynek wina rósł dosy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 12:40