11.05.2016 / 15:26
StoryEditor

Carrefour uruchomił usługę click&collect w 14 miastach Polski

Hipermarket sieci Carrefour we Francji (materiały prasowe)
Mieszkańcy kolejnych miast w Polsce mogą korzystać już z systemu click&collect w internetowym sklepie eCarrefour.pl. Do nowej usługi dołączyły: Łódź, Zielona Góra, Poznań, Wrocław, Katowice, Szczecin, Gdańsk, Toruń, Bydgoszcz, Elbląg, Zamość, Olsztyn, Białystok i Lublin.

Usługa click&collect umożliwia bezpłatny odbiór zamówionego na stronie internetowej produktu we wskazanym sklepie Carrefour i jest odpowiedzią na panujące na rynku trendy. Carre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 15:30
StoryEditor
Przekroczenie bariery 3 000 sklepów, pomoc franczyzobiorcom dotkniętych powodzią i innowacje podczas targów. Rabat Detal podsumowuje 2024 rok
Rabat Detal (fot. mat. pras.)

Jeszcze w 2018 roku firma Rabat Detal liczyła 1 300 sklepów, działając głównie na terenie Śląska. Dzisiaj posiada już ponad 3 000 placówek i jest jedną z największych sieci franczyzowych w kraju. Marka w specjalnym komunikacie podsumowała ubiegłoroczne osiągnięcia, a także zapowiedziała plany na najbliższe dwanaście miesięcy.

Miniony rok w Rabat Detal stał pod znakiem osiągnięcia kolejnego kamienia milowego – w połowie marca sieć ogłosiła otwarcie swojego 3000 sklepu.

- Cieszę się, że mimo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.01.2025 / 08:12
StoryEditor
Rafał Trzaskowski z wizytą w jednej z dużych firm z branży FMCG. Kandydat na prezydenta RP spotkał się z Dariuszem Sapińskim, prezesem Mlekovity
Dariusz Sapiński, prezes grupy kapitałowej Mlekovita i Rafał Trzaskowski, kandydat na prezydenta RP (fot. za X/@trzaskowski_)

W pierwszym dniu oficjalnej kampanii wyborczej Rafał Trzaskowski zawitał nie tylko do sklepu sieci Chorten. Kandydat na prezydenta RP 16 stycznia odwiedził także potentata w mlecznej branży, czyli firmę Mlekovita.

"Rolą prezydenta jest także wspieranie polskich liderów gospodarczych i ich produktów na świecie. Także na tym polega patriotyzm gospodarczy” - napisał Rafał Trzaskowski w serwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 05:43