Supeco jest siecią handlową obecną w Polsce od 2016 roku dzięki Carrefourowi. Francuski detalista utworzył markę Supeco nieco wcześniej, bo w 2012 roku. Wtedy powstała pierwsza testowa placówka handlowa w Hiszpanii. Dwa lata później zarząd Grupy Carrefour zadecydował, że należy sprawdzić, jak koncept Supeco przyjmie się w innych krajach.
W raporcie o Supeco przestawiamy dyskont-hurtownię sieci Carrefour:
- opisujemy specyfikę tej oryginalnej sieci handlowej,
- piszemy o tym, co wyróżnia Supeco w Polsce i na świecie,
- podajemy plany rozwoju konceptu.
Raport „Supeco” jest do tej pory jedynym opracowaniem na temat tej sieci handlowej w Polsce. Przyjrzeliśmy się nie tylko temu, jak Supeco radzi sobie w naszym kraju, ale też co robi za granicą. Raport uzupełnia obszerna galeria zdjęć przedstawiających koncept polskiego sklepu-hurtowni.