08.11.2021 / 19:45
StoryEditor

Carrefour Polska wraz z Google wdraża platformę danych Eagle. To dla sieci technologiczny przełom

Carrefour chce się wyróżnić na rynku swoją innowacyjnością (fot. Carrefour.com)
Carrefour konsekwentnie realizuje strategię cyfryzacji firmy. Polska będzie kolejnym krajem, po Belgii i Rumunii, w którym zostanie wdrożona platforma danych Eagle, rozwijana przez Carrefoura wspólnie z Google.

Jak wyjaśnia Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska, projekt Eagle jest sposobem na strukturyzację dany...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2025 / 22:28
StoryEditor
Sieć Jysk notuje w Polsce rekordowe wyniki dzięki wzrostowi liczby klientów

Jysk Polska odnotował rekordowy rok finansowy 2025 (wrzesień 2024–sierpień 2025): 3,1 mld zł całkowitej sprzedaży (z eksportem) przy blisko 9% wzroście r/r. Napędzają to rosnąca liczba klientów - ponad 14,5 miliona obsłużonych osób - oraz konsekwentna strategia wielokanałowa: sklepy stacjonarne i sprzedaż online zanotowały dwucyfrowe wzrosty. W artykule omawiamy wyniki polskiego oddziału Jysk, inwestycje w sklepy i plany globalne firmy.

Jysk Polska zakończył rok finansowy 2025 (wrzesień 2024 - sierpień 2025) z rekordową sprzedażą 3,1 mld zł (wliczając eksport), co oznacza niemal 9% wzrost rok do roku. Za wyniki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 11:59
StoryEditor
Sieć Flying Tiger Copenhagen oddaje klientów zewnętrznemu operatorowi
Sklep sieci Flying Tiger Copenhagens w Turcji

Flying Tiger Copenhagen powierza obsługę klienta polskiemu centrum Armatis w Gdańsku. Już po kilku miesiącach wskaźnik satysfakcji klientów wzrósł powyżej 90%, pokazując, że Polska staje się kluczowym hubem outsourcingu call center w Europie. Sprawdź, jak polskie centra łączą wielojęzyczną obsługę, AI i konkurencyjne ceny, by wspierać międzynarodowe marki.

Polska jako kluczowy hub dla obsługi klienta w Europie

Duńska sieć sklepów Flying Tiger Copenhagen zdecydowała się powierzyć obsługę klienta polskiemu centrum Armatis w Gdańsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 17:27