07.02.2020 / 11:08
StoryEditor

Carrefour poinformuje klientów e-sklepu o dokładnej godzinie doręczenia zakupów spożywczych

(fot. materiały prasowe, Carrefour Polska)
Sieć Carrefour pochwaliła się, że jako pierwszy dostawca e-grocery w Polsce będzie informować klientów poprzez smsy o dokładnej godzinie doręczenia zamówionych produktów.

Zamawiając dostawę pod wskazany adres z e-sklepu spożywczego Carrefour, klienci wybierają datę i dwugodzinny przedział czasowy, w którym chcą otrzymać zamówione produkty. Teraz ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 10:28
StoryEditor
Węgierska Grupa MOL integruje biznes w Polsce. Operator wchłania sieć stacji paliw Slovnaft. Jak to będzie działać?

Węgierska Grupa MOL porządkuje swój biznes w Polsce. Po dwóch latach od debiutu na polskim rynku, firma podjęła decyzję o połączeniu biznesu hurtowego z działalnością detaliczną w strukturach jednej spółki. W ramach reorganizacji, działająca na rynku hurtowym spółka zależna MOL - Slovnaft Polska - zostanie włączona w struktury MOL Polska. Formalne połączenie pozwoli na zaoferowanie klientom spójnej, kompleksowej oferty hurtowej i detalicznej.

Slovnaft Polska od 1997 r. działa na rynku hurtowym, głównie w południowej Polsce. Spółka zajmuje się importem, magazynowaniem i hurtową sprzedażą paliw płynnych produkowanych w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 12:34
StoryEditor
Lidl testuje dwa nowe rozwiązania. Oba dotyczą nowych technologii [NASZ NEWS]
Inteligentna waga w jednym z warszawskich sklepów sieci Lidl (fot. Wiadomoscihandlowe.pl)

W jednym z warszawskich sklepów sieć Lidl prowadzi dwa pilotaże technologiczne, które mogą znacząco podnieść obsługę klienta. Porównujemy dotychczasowe rozwiązania z tymi testowanymi.

Na północy Warszawy, w sklepie przy ul. Światowida, czyli w otoczeniu kilku osiedli mieszkaniowych, sieć Lidl sprawdza reakcję klientów na nowe rozwiązania. A ma ich dwa - oba d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 07:40