28.02.2017 / 08:19
StoryEditor

Biedronka wprowadziła zupy z własnej produkcji do sklepów w całym kraju

Sklep sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Biedronka sprzedaje produkowane we własnej fabryce „Zupy z Naszej Kuchni“ w sklepach sieci w całej Polsce. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl od końca listopada zupy produkowane w zakładzie w Parzniewie k. Warszawy mogą kupić klienci ponad 2720 sklepów Biedronka.

Obecnie w sklepach Biedronki nabyć można osiem rodzajów zup kremów: z grzybów leśnych, pomidorowy, pomidor z ciecierzycą, z brokułów, z buraków i czerwonej soczewicy, z marchewk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 09:03
StoryEditor
Kierowcy Ubera obchodzą prawo i unikają mandatów, korzystając ze sztuczki "na kuriera"
Kierowcy Ubera bez polskiego prawa jazdy obchodzą prawo i dalej realizują przewozy osób, zatrudniając się formalnie jako kurierzy dostarczający jedzenie (fot. Shutterstock)
Ostatnie dni przyniosły zaostrzenie przepisów dotyczących kierowców pracujących w oparciu o aplikacje takie jak Uber, Bolt czy FreeNow. Część firm działających w tym modelu, dostosowała się do nowych regulacji, ale są też takie, które próbuje je obejść, m.in. zatrudniając kierowców udających kurierów rozwożących jedzenie.

Na skutek nowelizacji ustawy o transporcie drogowym, która została przyjęta 26 maja 2023 r., od 17 czerwca br. wszyscy taksówkarze muszą legitymować się polskim prawem jazdy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 08:50
StoryEditor
Makłowicz i Synowie ze sporą stratą po pierwszym roku. Popularny dziennikarz i podróżnik uspokaja
Mikołaj i Robert Makłowiczowie (fot. Andrzej Tomczak)
Rodzinna firma znanego dziennikarza kulinarnego i podróżnika Roberta Makłowicza po pierwszym roku działalności ma stratę rzędu kilku milionów złotych. Właściciele przekonują, że nie ma powodów do paniki.

O sprawie pisze portal money.pl. który informuje, że firma ruszyła ze sprzedażą 6 czerwca zeszłego roku. Po niecałych dwunastu miesiącach firma zanotowała 9,42 mln zł przychodu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. lipiec 2024 04:14