21.08.2023 / 17:43
StoryEditor

Biedronka w czyśćcu. Dyskonter będzie musiał przez trzy lata wypełniać decyzję UOKiK-u

<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
W sklepach Biedronka pojawiły się informacje dla klientów o tym, że ‘‘W przypadku rozbieżności lub wątpliwości co do ceny za oferowany towar konsument ma prawo do żądania sprzedaży towaru po cenie dla niego najkorzystniejszej…‘‘. Taki komunikat będzie jeszcze rzucał się w oczy kupującym w dyskontach przez wiele miesięcy. O co chodzi?

Przy kasach z obsługą kasjerską, przy wejściu oraz na wyświetlaczach kas samoobsługowych w dyskontach Biedronka pojawiły się kartki z informacją dla klientów:

‘’Szano...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 14:28
StoryEditor
IJHARS ujawnia wyniki najnowszej kontroli wyrobów cukierniczych. Nieprawidłowości u niemal jednej trzeciej producentów
Półka z ciastkami w jednym ze stołecznych hipermarketów (fot. Łukasz Rawa)
W prawie 30 proc. zakładów produkujących wyroby cukiernicze Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych wykryła nieprawidłowości. Niektóre produkty zawierały inny skład niż zadeklarowany, ale więcej większe zastrzeżenia budziło znakowanie wyrobów.

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych przedstawia wyniki przeprowadzonej w I kw. 2024 r. planowej kontroli w zakresie jakości handlowej wyrobów cukierniczych. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 09:14
StoryEditor
Wojna dyskontów wkracza nawet na plażę. Biedronka i Lidl promują się na wakacjach
Gazetka Lidla i Biedronki (fot. Lidl, Biedronka)
Cenowa rywalizacja Lidla i Biedronki trwa w najlepsze Ta pierwsza twierdzi, że w kurortach ceny konkurenta są wyższe, ta druga, że to nie prawda, a większość konsumentów na wakacjach i tak wybiera zakupy w sklepie z logo owada.

Lidl już od kilku tygodni prowadzi kampanię, w której sugeruje, że Biedronka różnicuje ceny w swoich sklepach – w bogatszych rejonach Polski są one wyższe, a w pozostałych niższ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 11:04