21.08.2023 / 17:43
StoryEditor

Biedronka w czyśćcu. Dyskonter będzie musiał przez trzy lata wypełniać decyzję UOKiK-u

<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Biedronka wypełnia decyzję UOKiK. Umieszcza komunikaty dla klientów informujące o ich prawach (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
W sklepach Biedronka pojawiły się informacje dla klientów o tym, że ‘‘W przypadku rozbieżności lub wątpliwości co do ceny za oferowany towar konsument ma prawo do żądania sprzedaży towaru po cenie dla niego najkorzystniejszej…‘‘. Taki komunikat będzie jeszcze rzucał się w oczy kupującym w dyskontach przez wiele miesięcy. O co chodzi?

Przy kasach z obsługą kasjerską, przy wejściu oraz na wyświetlaczach kas samoobsługowych w dyskontach Biedronka pojawiły się kartki z informacją dla klientów:

‘’Szano...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 13:25
StoryEditor
Zdrowotna emancypacja. Oto najważniejsze trendy na rynku consumer health według Euromonitor International
Mihaela KostadinovaMihaela Kostadinova

W ciągu całego życia kobiety stają w obliczu wielu specyficznych wyzwań zdrowotnych. Jak dotąd rynek zdawał się tego nie dostrzegać. Są już jednak jaskółki zwiastujące rewolucję w tym obszarze.

W 2024 r. rynek consumer health (leków OTC, witamin i suplementów diety, preparatów wspomagających rzucenie palenia, środków opatrunkowych itp.) na poziomie globalnym doświ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 10:48
StoryEditor
Marian Owerko, FoodWell: Vending i e-commerce mają wielką przyszłość [RETAIL TRENDS 2025]
Marian Owerko, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell wziął udział w debacie ”Handel przyszłości według dostawców - kanały, formaty, konsument”, podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Autonomiczne sklepy – kochane przez jednych, nienawidzone przez drugich. Jaki stosunek ma do nich Marian Owerko, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell? Otóż, delikatnie mówiąc, ambiwalentny.

Sklepy autonomiczne to bez wątpienia jedna z najbardziej innowacyjnych odpowiedzi na współczesne potrzeby konsumentów. Brak kolejek, szybkie zakupy i możliwość działania przez c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 10:14