18.07.2022 / 13:21
StoryEditor

Biedronka uzupełniła puste półki w podwarszawskich sklepach. Dyskontowa sieć uporała się z kryzysem?

Biedronka uzupełniła braki produktów w Wołominie i okolicach (zdjęcie ilustracyjne) (Jeronimo Martins Polska)
O braku podstawowych produktów na półkach sklepów Biedronka w powiecie wołomińskim - w tym w Ząbkach czy w Kobyłce - można już mówić w czasie przeszłym. O lokalnym kryzysie dyskontera z zaopatrzeniem pisaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl w ubiegłym tygodniu, a artykuł wywołał lawinę komentarzy. Wydaje się, że w podstołecznych miejscowościach Biedronka uporała się z problemami, choć zarazem warto dodać, że braki produktów w sklepach nie były zjawiskiem ograniczonym tylko do jednego regionu Polski.

Do sklepów Biedronka w podwarszawskim Wołominie i okolicznych miejscowościach wróciły podstawowe produkty, z dostępnością których był spory problem przez około 2 tygodnie. W ub....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 13:51
StoryEditor
Kaufland pokazuje, jakie marki i produkty Polacy kupowali w jego sklepach najczęściej
Kaufland systematycznie rozszerza swoją obecność w Niemczech

Kaufland podsumował miniony rok, analizując preferencje zakupowe klientów. Analiza sprzedaży w sieci Kaufland pokazuje, że klienci coraz chętniej sięgają po produkty marek własnych – szczególną popularnością cieszyły się linie K-Classic oraz K-Stąd Takie Dobre, które stały się absolutnymi bestsellerami.

Jak podkreślają przedstawiciele sieci Kaufland Polska miniony rok uwidocznił pewne trendy w zwyczajach zakupowych Polaków. W kategorii artykułów spożywczych największy udział w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 14:51
StoryEditor
Lewandowski i Szczęsny promują markę Maspexu. Nowa kampania linii napojowej
Lewandowski i Szczęsny w reklamie marki Witt (fot. Maspex)

Najbardziej rozpoznawalni obecnie polscy piłkarze wzięli udział w kampanii marki napojów funkcjonalnych WITT, należącej do portfolio Grupy Maspex.

Hasło kampanii marki napojów WITT z udziałem dwóch znakomitych polskich piłkarzy to „BE A LEGEND”.

– Skąd pan dzwoni? – mówi, odbierając telefon na leżaku Wojciech Szc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 23:12