09.08.2016 / 12:20
StoryEditor

Biedronka uruchomiła w Polsce fabrykę zup gotowych do spożycia

Sklep sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Jeronimo Martins inwestuje produkcję w Polsce. Ruszyła fabryka zup gotowych do spożycia dla BiedronkiFirma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, uruchomiła fabrykę zup gotowych do spożycia. Tym samym spółka rozszerza zakres swojej działalności w Polsce o produkcję. Na półki sklepów Biedronka trafią zupy ze świeżymi warzywami, dostarczanymi przez krajowych dostawców.

Jeronimo Martins Polska zainwestowała w projekt już ponad 30 mln zł. Zakład produkcyjny ulokowano w Parzniewie k. Warszawy. Wcześniej, w 2014 r., Biedronka uruchomiła tam już ce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 13:35
StoryEditor
W Makro Polska za ponad 85 proc. sprzedaży marki własnej odpowiada gastronomia. Łączne obroty private label przekroczyły 1,4 mld zł
Gastronomia odpowiada za ponad 85 proc. sprzedaży marki własnej Makro Polska (fot. Andrzej Chomczyk, mat. prasowe)

Makro Polska osiągnęło w minionym roku obrotowym rekordowy pułap udziału marki własnej w całkowitej sprzedaży – blisko 23 punkty procentowe, co oznacza wzrost o ponad 1,5 p.proc. rok do roku – chwali się Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego w Makro Polska.

– Naprawdę się tego nie spodziewaliśmy, wiedząc, że w poprzednich latach udział rósł stosunkowo szybko i w niektórych kategoriach sprzedaży naszych produktów osiąga maksymalne m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.02.2025 / 12:42
StoryEditor
Just Eat Takeaway sprzedane za ponad 4 mld euro! Kto kupił właściciela Pyszne.pl?
Just Eat Takeaway sprzedane za ponad 4 mld euro! Kto kupił właściciela pyszne.pl? (fot. materiały prasowe)

Just Eat Takeaway.com, jedna z największych platform dostaw jedzenia w Europie, zmienia właściciela. Firmę przejmuje globalna grupa inwestycyjna Prosus, który ogłosił warunkową umowę zakupu. Za ile sprzedany został gigant z branży delivery?

Prosus zamierza nabyć wszystkie akcje Just Eat Takeaway.com, oferując 20,30 euro za każdą z nich w ramach rekomendowanej ofertypublicznej na giełdzie w Amsterdamie. Celem tej in...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. marzec 2025 08:35