26.09.2022 / 13:00
StoryEditor

Opaski i teleopieka pozwolą Biedronce handlować w niedziele. Czy sieć z tego skorzysta? [TYLKO U NAS/GALERIA]

W sklepach Biedronka można zamówić opaskę telemedyczną (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
W plotkach o tym, że Biedronka stanie się "placówką medyczną", było jednak ziarnko prawdy. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, w sklepach lidera handlu w Polsce zaczęły pojawiać się urządzenia z opaskami telemedycznymi. Pod względem formalnym wszystko zostało skonstruowane na tyle zręcznie, że wydaje się, iż Biedronka z powodzeniem mogłaby prowadzić handel we wszystkie niedziele, korzystając z jednego z wyjątków przewidzianych w ustawie. Jak dotąd sieć nie zdecydowała się na taki krok.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 11:35
StoryEditor
Magdalena Nazarewicz z Mr. DIY Poland na Retail Trends 2025. Weźmie udział w rozmowie poświęconej dyskontom non-food
Magdalena Nazarewicz, business development director, Mr. DIY Poland (fot. mat.pras.)

Magdalena Nazarewicz, business development director w Mr. DIY Poland, będzie uczestnikiem organizowanego przez portal wiadomoscihandlowe.pl kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w fireside chacie pt. "Sukces, który inspiruje. Dyskonty non-food rozgryzły polskiego konsumenta".

Magdalena Nazarewicz to ekspertka ds. nieruchomości komercyjnych, z wieloletnim doświadczeniem w ekspansji na rynki zagraniczne, rozwoju biznesu, a także budowaniu zespołów i za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 16:21
StoryEditor
Biedronka na Słowacji - znamy plan minimum na najbliższe dwa lata. Co najmniej 50 sklepów do końca 2026 r.!
To m.in. oni odpowiadają za ekspansję Biedronki na Słowacji. Od lewej: Michal Paluska, senior sales manager, Lenka Brichtova, dyrektor kategorii i Maciej Łukowski, CEO Biedronka Słowacja (fot. Wiadomości Handlowe/Katarzyna Pierzchała)

Biedronka zadebiutowała 5 marca na słowackim rynku. Otworzyła pierwszy sklep i ogromne centrum dystrybucyjne. I co dalej? Poznaliśmy plany sieci.

Zrozumieć słowackiego klienta - to według Macieja Łukowskiego, CEO Biedronki Słowacja, największe wyzwanie, przed jakim stoi teraz ten operator (słowacka Biedronka podlega ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. marzec 2025 16:11