25.01.2021 / 00:01
StoryEditor

Barbora.pl startuje w Warszawie już w poniedziałek. Frisco zyskuje mocnego rywala

Sklep internetowy Barbora debiutuje w Polsce (fot. Barbora Lietuva)
Sklep internetowy Barbora.pl zacznie obsługiwać klientów z Polski już w poniedziałek 25 stycznia. Na razie zakupy na platformie należącej do litewskiej Maxima Grupe - czyli właściciela m.in. sieci sklepów Stokrotka - zrobić będą mogli mieszkańcy Warszawy i okolic.

Barbora dołącza tym samym do coraz liczniejszego grona podmiotów walczących o stołecznego e-klienta. Najnowszy sklep internetowy w Polsce zamierza rzucić wyzwanie takim gracz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2024 / 15:30
StoryEditor
Sprzedawcy w sklepach nie powinni sprzedawać piwa 0 proc. nieletnim! Browary chcą przekonać handlowców, aby byli jak OSA

Bycie sprzedawcą to nie tylko praca, ale też duża odpowiedzialność, szczególnie jeśli chodzi o sprzedaż alkoholu, która jest uregulowana prawnie. Sprzedawcy napojów alkoholowych są najskuteczniejsi w ograniczaniu dostępności alkoholu dla młodych ludzi. Jednak jak odmówić osobie nieletniej sprzedaży piwa „0” proc. gdy prawo tego nie zabrania?

Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl wzięła udział w szkoleniu Browarów Polskich skierowanym do właścicieli i pracowników sklepów oraz lokali gastronomicznych, żeby sprawdzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.08.2024 / 16:12
StoryEditor
Co boli franczyzę, czyli jak wykorzystać wsparcie dużego gracza do rywalizacji na rynku [WIDEO]
Od lewej: Michał Kokoszkiewicz, Bogdan Łukasik i Marek Lipka

Franczyza to dla mniejszych sklepów szansa na rozwój i rywalizację z dużymi, scentralizowanymi graczami. Z jakimi wyzwaniami musi się mierzyć i w jaki sposób może wykorzystywać swoje szanse, rozmawiali eksperci w najnowszym odcinku programu "Liczy się handel".

Gośćmi byli Marek Lipka, dyrektor generalny Eurocash Franczyza oraz Bogdan Łukasik, szef firmy Modern-Expo, specjalizującej się w wyposażaniu i dostarczaniu nowoczesnych rozwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 23:26