14.06.2023 / 16:30
StoryEditor

Automaty paczkowe AliExpress już z brandingiem DHL. To efekt sojuszu Niemców z Chińczykami [TYLKO U NAS]

Automat paczkowy Cainiao/AliExpress dawniej (z lewej) i po wejściu w sojusz z DHL (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwsze efekty nawiązanej w lutym bieżącego roku współpracy DHL z logistyczną odnogą Grupy Alibaba są już widoczne dla polskich klientów. Na maszynach paczkowych postawionych w ostatnich latach przez Chińczyków logo Cainiao zastępowane jest brandingiem DHL. Firmy chcą wspólnie stworzyć w Polsce olbrzymią sieć automatów paczkowych, która pozwoli rywalizować z liderem rynku, czyli InPostem.

Cztery miesiące temu, gdy sojusz niemiecko-chiński w branży KEP został publicznie ogłoszony, jego członkowie mogli się pochwalić łącznie ok. 1,2 tys. automatów paczkow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.03.2025 / 17:56
StoryEditor
Lego pokazuje wyniki za 2024 rok. Dwucyfrowe wzrosty przychodów
Sklep firmowy Lego (Lego)

Grupa Lego opublikowała podsumowanie wyników za rok 2024. Firma chwali się rekordowymi przychodami i zyskiem operacyjnym.

Przychody grupy w zeszłym roku wyniosły 74,3 mld koron duńskich (ok. 41,7 mld złotych). Był to wzrost o 13 proc. względem 2023 roku. Firma tłumaczy, że to efekt wysokiego popytu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 14:22
StoryEditor
Agnieszka Koc na Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie o tym jak system kaucyjny zmieni handel
Od lewej: Paweł Sosnowski (Interzero), Krzysztof Hornicki (Zwrotka), Agnieszka Koc (Jeronimo Martins Polska) (fot. Wiadomości Handlowe)

Agnieszka Koc, dyrektor ds. ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju w Jerónimo Martins Polska, będzie gościem tegorocznego kongresu Retail Trends 2025. Z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG, podzieli się swoją wiedzą na temat ekologii i przyszłości handlu detalicznego w kontekście wdrażania systemu kaucyjnego.

Agnieszka Koc od lat zajmuje się tematami związanymi z ochroną środowiska, śladem węglowym, eko-projektowaniem i gospodarką obiegu zamkniętego. W Jerónimo Martins odpowiada za r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 10:34